• mlish

Januaribebis 2012

Hej hopp, nu hoppar även jag in här. Jag har inte velat göra det fören vi hade gått ut med det öppet. Men imorgon går jag in i vecka 14 så nu kör vi på ;)

Jag har en väldigt energilös och tröttsamt graviditet, lågt blodvärde så det är väl därför jag är trött och har ont i skallen, det var precis likadant sist med dottern.

Men annars mår jag toppen! Längtar till UL i augusti bara! :)

• mlish

Stella heter våran 3åring :) Vi är helnöjda med det :)

Vi var dock skeptisk först då vi har två bekanta med varsin hund som heter de ;P

• mlish

Min slempropp gick 2 dagar innan hon kom. Har en väninna som den gick för 3v innan hennes son kom, så det är nog rätt olika..

• mlish

Min bm sa redan första gången att dom hade gjort om systemet och tog varje gång. För så var det inte sist. Men det är väl olika för olika landsting kanske. Hon hade jobbat i Sthlm innan och där var det inte så sa hon.

• mlish

Som jag har hört så är det sperman som är effektiv med en färdknäpp. Sperman innehållet nå ämne som retar livmoderetappen. Så att ha sex med kondom vore kanske inte hjälpsamt..

• mlish

Får jag strax innan 00 så ska jag muta barnmorskan med allt jag äger och har så kanske dem skriver 00.01? ;D haha.

• mlish

Hoppas dagen går fort! ;) Även om vi har gäster sen idag så ska jag ta det så lugnt som jag bara kan! Bf på onsdag, mitt 2:à barn.

Kniiiip! ;)

• mlish

Hur ofta man tar hb är nog väldigt olika. Jag tar varenda gång, men det är för att jag normalt har lågt och fick problem med det efter förra förlossningen. Men säg till nästa gång! Jag vet av erfarenhet att det är viktigt att ha koll på det.

• mlish

Grattis till miraklerna :) Jag är så avis! Hade bf igår och väntar ivrigt på att få känna smärta!

• mlish

Jag har bestämt att jag ska föda inatt, undra om hon i magen går med på det? ;)

• mlish

Nu har min slemmis lossnat! Är bf+4 idag. Sist så kom värkarna strax efter den så jag hoppas på samma nu. Har lite mensvärk och någon sammandragning!

Svar på tråden Januaribebis 2012