Januaribebis 2012
BF 27 Januari 
BF 27 Januari 
hej hej är i vecka 32 nu och idag har det hänt nått med min syn, ser suddigt å har gjort det sen i förmiddags, har det nått med graviditeten å göra? nån mer i så fall som drabbats?
Är vaken och kan inte somna om, är lite orolig då ja fick åka in i fredags med ev havandeskapsförgiftning, fick efter många om å men åka hem men nu ska ja tillbaka in idag å tror tyvärr jag blir kvar nu, håller tummarna nu att allt ser va ut vill inte bli igångsatt än, hoppas på en 2012 ju hihi
guuud va spännande frökenolson =)
Själv ska ja va på NÄL kl 10.30 för mer prover för ev hf vart där varannan dag nu, nästan så ja hoppas att dom lägger in mig å får nån ordning på detta börjar bli jobbigt att åka fram å tillbaka dit.,.. å idag får ja dessutom åka ensam då min kille måste jobba.... =(
usch å blä men men huvudsaken är ju att prinsessan mår bra å det har hon gjort hitills i alla fall så hoppas det håller i sig å att hon vill hålla sig inne till i alla fall Söndag =)
Jaha då blev man inlagd på NÄL ett dygn nu då, hoppas ja får åka hem i morgon
Dom tror det i alla fall dom ska kolla mitt tryck ett dygn nu å ev medicinera mig, å så ville dom först samlat urin men flödet i navelsträngen va bra så de behövdes tydligen inte
Har +3 i urinen å 184/98 när de e som värst å 175/78 som bäst
Är i vecka 35+3 hade svarta byxor och en svartvit randig tröja på mig, du övriga värderna ser helt okej utså urinen å bt plus att ja svullnat enormt de sista dagarna
Ha ha okej satt faktiskt å tänkte på att du skulle in eftersom ja sett dig skriva det här
Nån här som är på eller ska till NÄL
Äntligen fått svar nu, i morgon sätter dom igång mig efter ca 3 veckor med hf å massa Provtagningar ska bli så skönt å slippa det
Så nervös inför igångsättningen i morgon kommer inte kunna sova i natt, är så rädd att kroppen inte svarar som den ska så det blir kejsarsnitt :(
Nja inte hänt nästan nånting med tappen, men läkarna va å greja som bara den så haft blödningar å lite förvärkar idag i alla fall får la se hur det svarar i morgon då, Uh känner mig kallsvettig nu men de e nog bara nerver hoppas jag
Igår kl 23.16 kom våran lilla sessa efter en lång å traumatisk förlossning som slutade med snutt å krämpor så nu ligger ja på iva å
Dottern å pappa ligger på BB 2710g å 48cm