Inlägg från: Junies mamma |Visa alla inlägg
  • Junies mamma

hej hej är i vecka 32 nu och idag har det hänt nått med min syn, ser suddigt å har gjort det sen i förmiddags, har det nått med graviditeten å göra? nån mer i så fall som drabbats?

• Junies mamma
    zatori skrev 2011-12-01 17:01:49 följande:
    Haggski: Det skulle kunna vara ett tecken på havandeskapsförgitfning. Då kan man se suddigt, få huvdvärk, svullna upp, få högt blodtryck och äggvita i urinen samt gå upp i vikt snabbt. Tycker du ska ringa rådgivningen eller förlossningen och höra vad de har att säga om saken.
    okej ja svullnat har ja ju gjort oxå men inget av det andra men kanske lika bra å ringa å höra med dom
  • Junies mamma

Är vaken och kan inte somna om, är lite orolig då ja fick åka in i fredags med ev havandeskapsförgiftning, fick efter många om å men åka hem men nu ska ja tillbaka in idag å tror tyvärr jag blir kvar nu, håller tummarna nu att allt ser va ut vill inte bli igångsatt än, hoppas på en 2012 ju hihi

• Junies mamma

guuud va spännande frökenolson =)

Själv ska ja va på NÄL kl 10.30 för mer prover för ev hf vart där varannan dag nu, nästan så ja hoppas att dom lägger in mig å får nån ordning på detta börjar bli jobbigt att åka fram å tillbaka dit.,.. å idag får ja dessutom åka ensam då min kille måste jobba.... =(
    usch å blä men men huvudsaken är ju att prinsessan mår bra å det har hon gjort hitills i alla fall så hoppas det håller i sig å att hon vill hålla sig inne till i alla fall Söndag =)

• Junies mamma

Dom tror det i alla fall dom ska kolla mitt tryck ett dygn nu å ev medicinera mig, å så ville dom först samlat urin men flödet i navelsträngen va bra så de behövdes tydligen inte

• Junies mamma

Är i vecka 35+3 hade svarta byxor och en svartvit randig tröja på mig, du övriga värderna ser helt okej utså urinen å bt plus att ja svullnat enormt de sista dagarna

• Junies mamma

Äntligen fått svar nu, i morgon sätter dom igång mig efter ca 3 veckor med hf å massa Provtagningar ska bli så skönt å slippa det

• Junies mamma

Så nervös inför igångsättningen i morgon kommer inte kunna sova i natt, är så rädd att kroppen inte svarar som den ska så det blir kejsarsnitt :(

• Junies mamma

Nja inte hänt nästan nånting med tappen, men läkarna va å greja som bara den så haft blödningar å lite förvärkar idag i alla fall får la se hur det svarar i morgon då, Uh känner mig kallsvettig nu men de e nog bara nerver hoppas jag

• Junies mamma

Igår kl 23.16 kom våran lilla sessa efter en lång å traumatisk förlossning som slutade med snutt å krämpor så nu ligger ja på iva å
    Dottern å pappa ligger på BB 2710g å 48cm

Svar på tråden Januaribebis 2012