Inlägg från: Lindax1988 |Visa alla inlägg
  • Lindax1988

Januaribebis 2012

Hej allihopa!
    Jag hoppar gärna in här :)
    Plussade i söndags den 22/5 och har BF den 31/1-2012 :)

• Lindax1988

Gud va spännande jag vill oxå börja känna av riktiga värkar!
    Vaknde vid 1 onatt av att jag fick en sammandragning och sedan kunde jag inte somna om eftersom det gjorde så ont att ligga ner :(

• Lindax1988

Okej det låter som om du hade en bra förlossning sist gång då! Gud så spännande!
    Jag är beräknad till den 1 feb enl. UL men här på fl 31 januari :) men jag hoppas att jag inte ska behöva vänta så länge

• Lindax1988

Ojdå Loppan81 va roligt :)
    Hoppas det e på g nu då!
    Själv så ska jag försöka sova lite nu om jag kan

• Lindax1988
    sandy87 skrev 2012-01-18 12:50:43 följande:
    Grattis alla som fått sina små!

Usch jag börjar känna mig sjuk, trött, ont i huvudet & känner mig febrig (hade dock ingen feber)
    Hoppas inte jag ska bli sjuk BF på lördag ju... Någon annan som känt så innan det varit dax?
    Ska ju på bedömning för igågsättning imorgon, hoppas så att dom vill sätta igång mig på typ lördag eller att liten kommer av sig själv innan dess... 
    Jag kände oxå så imorse ont i huvudet, lite yr och illamående :( och inte hjälpte det att ta alvedon heller :(
    La mig och vilade och det blev lite bättre!
    Men har först BF om 2 veckor :(
    Hoppas du mår bättre sandy87
    och lycka till paet :)
  • Lindax1988

Men herregud Noras förstår att du blir arg!
    Jag hade nog blivit både arg och chockad om nån som jag känner gjorde så lr sa så!
    Haha klart det inte är någon allmänn tillställning men många runt omkring en är väldigt nyfikna
    och frågar typ varje dag, är det inte dax snart?
    Känner du av något osv.
    Det är ju inte så att man inte längtar ihjäl sig redan tills den lille är ute!
    Jobbigt att bli påmind hela tiden om någonting som är så nära man känns så långt borta!

• Lindax1988
    Haanky skrev 2012-01-31 20:38:09 följande:
    Tack! Hoppas det! Vissa värkar gör så ont att ja inte vet vad och vissa kan ja fortfarande titta på tv eller prata... Hur ska ja klara resten?? :( känns som det aldrig blir nån bebis här :(
    samma för mig började oxå få värkar i söndags och dom håller på ännu får typ aldrig sova :(
    Har super ont så det känns som om man vill krypa ur skinnet
Svar på tråden Januaribebis 2012