Inlägg från: heythatsmybike |Visa alla inlägg
  • heythatsmybike

Januaribebis 2012

Hakar på här :) BF 20 januari , är i V 8, går o längtar tills det gått en månad till nu så man kommer äver V 12 :) Man vill liksom inte tänka på det, ändå snurrar tankarna tillbaka på det ofta :)

• heythatsmybike
    roxylady skrev 2011-12-19 12:14:51 följande:
    Gud jag har som ett konstig litet tryck över bröstet.. känner mig alldeles utmattad.. brukar inte vara såhär ihållande som det är nu.. hjärtklappning har jag på det också.. trots att jag sitter still på jobbet nu.. men man är väl uppe i varv? Fler som har kontorsjobb som känner så? Jag har iofs kunder framför mig hela dagarna som kanske inte får en att slappna av på samma sätt.. vet inte var jag ska ta ivägen riktigt
    Även jag har kontorsjobb, gud vad uttråkad jag är på det just nu :) men det jag ville säga är att jag känner väl igen mig. Försök komma ut och ta luft på lunchen och någon rast och försökt om det går att lägga dig ner och vila, det hjälper mig i alla fall! Mvh Maria
  • heythatsmybike

Igår var vi hos BM, jag var helt säker på att vår tjej fixerat sig men BM kände att huvudet fortfarande var rörligt :) Man vill bara att det ska hända <3 BF 23 januari, i o f s några veckor kvar :)

• heythatsmybike

Vår lilla Tilde föddes 22/1 kl 18:14, BF var 23/1 :) Förlossningen gick bra då vi fick komma in. Hade två dygn med förvärkar, öppnade mig 3 cm trots ganska långa intervaller, som tur var åkte vi in i alla fall pga smärtan. Kom in på söndagen kl 12:00, Tilde var född 18:14. Som tur var tog jag epidural som satte sig mycket bra. Vi födde på BB Stockholm och är mycket nöjda med hela vistelsen. Nu börjar livet med Tilde <3<3<3

Svar på tråden Januaribebis 2012