Januaribebis 2012
Hakar på här :) BF 20 januari , är i V 8, går o längtar tills det gått en månad till nu så man kommer äver V 12 :) Man vill liksom inte tänka på det, ändå snurrar tankarna tillbaka på det ofta :)
Hakar på här :) BF 20 januari , är i V 8, går o längtar tills det gått en månad till nu så man kommer äver V 12 :) Man vill liksom inte tänka på det, ändå snurrar tankarna tillbaka på det ofta :)
Igår var vi hos BM, jag var helt säker på att vår tjej fixerat sig men BM kände att huvudet fortfarande var rörligt :) Man vill bara att det ska hända <3 BF 23 januari, i o f s några veckor kvar :)
Vår lilla Tilde föddes 22/1 kl 18:14, BF var 23/1 :) Förlossningen gick bra då vi fick komma in. Hade två dygn med förvärkar, öppnade mig 3 cm trots ganska långa intervaller, som tur var åkte vi in i alla fall pga smärtan. Kom in på söndagen kl 12:00, Tilde var född 18:14. Som tur var tog jag epidural som satte sig mycket bra. Vi födde på BB Stockholm och är mycket nöjda med hela vistelsen. Nu börjar livet med Tilde <3<3<3