• Lucky me

Januaribebis 2012

Hej hej!
    Har varit med i flera trådar nu på fler som ska ha bebis i januari... men alla andra har ju redan fått Obestämd
    såg att här var fler som fortfarande väntar!
    Jag väntar mitt tredje barn och är idag på BF+1... inte alls kul när det har passerat "bäst före" datumetSkrikandes
    som ni andra skriver så har rörelserna förändrats till skruvande, vändande och tänjande istället för buffar. Något som gör förbannat ont är när bebis skruvar ner huvudet och det sticker och ilar i hela nedre regionen..*ajaj*
    Usch nä, nu vill jag ha min lilla bebis här och mina andra barn längtar såå efter sin lillasysterHjärta

• Lucky me
    ccecy skrev 2012-01-25 19:31:08 följande:
    Nu är min lilla tös här också!  Hon kom i söndagskväll 20.34, vägde 3450g och var 50cm lång! Förlossningen var inte riktigt som jag tänkt mig utan långt mycke bättre, fast endå skrämmande sådär i efterhand!  Åkte hemmifrån kl 18.15 har 100km bilväg till bb, så kom dit runt 19:45 och säger att jag tror att de satt igång, barnmorskan säger att hon ska kolla mig och ser förvånad ut! gör jag också efter hon säger att jag är 10cm öppen att ja ska föda. sen tog det inte många minuter innan tösen kom ut! fick värkstimulerande då mina egna krystvärkar inte räkte till dom var för korta och till sist avtog dom, jag sprack lite, så fick 3stygn på inre blygläppen, men jag kan nog inte önska mig en annorlunda förlossning! Hel nöjd! och tösen äter och mår bra :)
    Grattis! vad härligt Skrattande 
Svar på tråden Januaribebis 2012