Januaribebis 2012
Vi kan hoppas på att det kommer i perioder bara =) Eller att det va en engångsföreteelse!
Andra gick på 2h 54 min. Första krystade jag på 15 min och andra 1 men det var lite i snabbaste laget, hängde inte alls med. Jag har ammat 7 resp. 8 veckor ungefär med mina. Dom har aldrig varit nöjda. Men har slarvat med kosten så mjölkproduktionen har knappast varit den bästa.
Denna gång så har jag en sambo som är hård med mig. Jag ska äta bra och ekologiskt. Kanske därför man redan läcker mjölk ;) Så jag hoppas det går bättre nu. Jag ska iaf försöka!
Jag har tvättat första maskinen bebiskläder idag =) Blir väl ca 2 maskiner till ännu!
Hur ha ni gjort, tvättar ni ytterkläder oxå? Overaller och så där? Jag har inte gjort det, ligger ju inte direkt mot huden. Men mössor tvättar jag...
Sen tvättar jag inte innertäcket heller, bara påslakan o.d.
Jag tvättar allt med MiniRisk tvättmedel och sköljmedel. Är helt fri från parfym och luktar neutralt. Allergivänligt m.m.
55 dagar kvar idag! Tiden har gått så snabbt men det känns fortfarande långt kvar till januari... märkligt!
Ska till mvc idag sen är det dags för tätare kontroller.
Ska hoppas att mitt hb stigit, annars vet jag inte vad dom ska göra me mig.
Borde börja handla julklappar snart, lär inte orka så mycket i december är jag rädd, orken och lusten börjar redan tryta.
Kan nån va så här liten??? =)

Nej jag köpte ett 10 pack på loppis för 2€ = ca 20 sek. Kunde ju inte låta bli.
Har inget kvar sen förut. Trodde inte det sku komma flera ;)
Men det är ju perfekt ju! Nästan gratis :) Måste också gå lite mer på loppis. Hoppas man hinner det. Tradera har man ju budat hem grejor också på. Köpte en bärsele från Babybjörn för 220kr i förrgår