• got2b

Januaribebis 2012

Grattis till bebisarna!! :)

• got2b

Låg i soffan och klockade värkar igår efter en städ- och fixdag. Tog två panodil sen försvann det. Så det var bara falskt alarm. Idag har det varit lugnt förutom lite ont i ryggen, men det har jag ganska ofta..

Lycka till elinson och hoppas det går framåt lite snabbare imorgon!

• got2b

Grattis till bebisarna! Nu vill minsann jag med ha... Bf på torsdag. Får väl snart leta efter en februaritråd känns det som.

• got2b

Kommer så klart stanna kvar här, men går jag över några veckor lär det bara va jag kvar :/

• got2b

SysterAnna: Jag har också upplevt mindre rörelse i magen de senaste dagarna. Idag har det visserligen varit lite mer. Min verkar sova ganska mycket nu.. Du kan ju skriva vad de sa om det imorgon. Har inte ringt in till förlossningen för jag har fått minst en liten buff tillbaka när jag tryckt på magen. Jag vill med se bebis.. Har bara våra rul-bilder att titta på men det är ju längesen bebis såg ut så. Har inte behövt göra något tul för jag har legat mitt på linjen på sf måttet de senaste gångerna. Men inom tre veckor borde väl bebis vara ute :)

• got2b

Någon kvar som inte fött än? Eller jag är själv kvar kanske... Bf på torsdag. Trodde inte riktigt att jag skulle gå så långt, har hela tiden trott att jag skulle få tidigare. Men det är ju faktiskt max två-tre veckor kvar nu.

• got2b
    soda skrev 2012-01-31 16:41:46 följande:
    jag har inte varit så aktiv här i tråden, men hade bf den 28e och väntar tyvärr fortfarande, inte en känning på att det skulle vara på G ;/
    Inte jag heller. Slemproppen släppte ju för drygt en månad sen men den har väl återbildats vid detta laget.
  • got2b

Har med lyckats bli förkyld.. Ingen höjdare :( Ska det bli januaribebisar för oss får de snabba på nu. Inte så många timmar kvar. Hänger med kvar här ändå. Har inte hittat nån bra februaritråd än. Nån som hänger i en aktiv tråd för feb bebisar? Kunde vara trevligt att skriva lite med de som får i feb ifall man nu går över några veckor..

• got2b

Usch vad jobbigt att det varit så sen i söndags Haanky. Hoppas det tar ordentlig fart för dig snart!

• got2b

Grattis Carolaj!

Jaha då går man på övertid nu då. Bf+1. Men jag är glad ändå =)

• got2b

Jag är ju också kvar mabuse =) Bf+3 idag. Fast eftersom det inte händer något här hemma så har jag inget att skriva. Bara väntar och väntar..

Svar på tråden Januaribebis 2012