Januaribebis 2012
Lilla Pricken. Mitt blodtryck låg på 145/75 igår då testet visade äggvita.... Ska lämna in ett kisseprov idag så de kan odla.
Lilla Pricken. Mitt blodtryck låg på 145/75 igår då testet visade äggvita.... Ska lämna in ett kisseprov idag så de kan odla.
Jag sa till min kompis att om bebisen hon väntar (bf 1 jan) kommer innan 00.00 så får hennes sambo springa runt på hela bb i smyg o snurra fram alla klockorna så det blir en 2012 i papperna haha
c3c när jag fick min första son kom han 3 dagar för tidigt och på 3 timmar... Så att man är förstföderska behöver inte betyda att det tar längre tid (som de flesta fl säger till en) jag blev inte tagen på allvar när min fl satte igång då de sa till mig att 'du är förstföderska så det ska ta lång tid'
Ett tråkigt svar till dig pernillis.... Du märker när det är värkar!
Svårt o så olika hur de känns men jag lovar du märker skillnaden, de gör mer ont liksom
Det är därför du ska ta Alvedon, avtar smärtan är det inte på riktigt....
Tar ni hb varje gång hos bm ? Måste bara kolla så hb är det man kollar järnvärdet...eller?
Mitt låg lågt för 9 veckor sedan och sist jag var hos bm tog hon inget blodprov!
Jag bad om det sist men då hon verka lite stressad sa hon vi tar det nästa gång. Jag hadeäven lite lite protein i urin då
Mitt hb låg på 112 den 14 nov och sen dess har vi inte kollat... Skumt tycker jag
För att få väskan på bb måste man vara med i libero klubben då? Jag är medlem, men måste man anmäla det nånstans ?
Åhhhh nu åker en väninna in med värkar... Så spänd, känns nästan som det vore jag ;)