• partouze
    Yrla skrev 2011-12-04 00:55:19 följande:
    Står dom ut eller är dom bara väldigt synliga?
    Dom är bara synliga =(
    BF 12/1-2012 <3
  • partouze
    PrickenoGrodan skrev 2011-12-04 15:34:07 följande:
    Början på åderbråck : (
    ohnooo.. Men kan de bli så att de bara blir de lilla eller kommer de till 100% bli värre? det är inte mycket men endå lite och störande. Läste att de försvann oftast eftter graviditeten men med min otur vet man ju aldrig ;/
    BF 12/1-2012 <3
  • partouze

Våran tjej skall heta Ida om hon passar i det :) Saga kommer på plats nr två!

BF 12/1-2012 <3
  • partouze

En månad kvar i dag =) ! Men hon får gärna komma efter 1 januari också ;).

BF 12/1-2012 <3
  • partouze

LEIA - det har du så rätt i det gör jag jag bor på Hisingen hmm tror det blir östra men har ingen aning. Har du nån rekomendation ?

• partouze

Ja känner nog östra isf som ni säger så finns allt där om de skulle tillkomma komplikationer. Har nog närmast till östra hoppas nog på östra nu . Ja tänk om haha . Men hoppas lite på att hon kommer lite tidigare än 12/1 ;)

• partouze

Någon som vet vad detta kan vara. Har aldrig haft problem me smärta i rygg eller så men nu sedan i förmiddags har jag haft sååå ont i ljumskarna när jag rör mig. Ryggen gör också skitont. De strålar liksom i rygg och hela ljumskar å lår när ja bara rör mig :(

• partouze

Usch då men kan det komma så plötsligt då ? Det kom liksom bara helt från ingenstans och väldigt smärtsamt ;p

Svar på tråden Januaribebis 2012