• Sapato

Januaribebis 2012

Misssally: tyvärr så är jag så kräsen så osten på tub tar inte bort mitt ha-begär
    Men har den hemma ifall suget blir föööör stort

Men i januari blir det Söderhallarna för ostinköp, vad jag ska njuta!!
    Finns en annan ostbutik på Söder där det luktar super illa i vanliga fall, dit gick jag in och bara stod och luktade för ett tag sen.. Haha. Det var svårt att inte provsmaka kan jag lova

• Sapato

Systeranna: Jag har köpt massa tröjor och klänningar på vanliga avdelningen på tex hm så det går om det är stretch material eller så har jag kört en storlek för stor i ostretchiga material

Finns tex nu en jätte fin klänning på hm på kampanj 99:- som jag köpte som även kommer funka efter graviditeten

Men skulle nog inte gå och köpa märkeskläder ifall de töjer sig. Har iofs ett långt linne från Odd Molly som funkar perfekt nu!!

• Sapato

Men usch vad jag lider med er alla som mår så dåligt.

Själv mår jag toppen faktiskt. Igår höll jag igång från 8-24 med allt från städning/tvättning, shopping, barnkalas och julbord med jobbet.
    Idag var vi på museum och sen fikade vi i stan.
    Väntar bara på att jag ska börja må dåligt.. Men känner mig nästan piggare än alla ogravida runt mig

• Sapato

Ames: För mig var det tvärtom med sonen, då var jag sjukskriven vid det här laget för hade sån jävulsk foglossning då.

Njuter så länge det varar

• Sapato

Tror att bebis precis vände sig med fötterna ner
    Vilken kick jag fick rakt i höften.. Ajajaj

Eller nu snurrar han runt igen.. Haha!
    Aja, på torsdag ska jag till mvc så får väl veta då hur liten ligger.

• Sapato
    jordgubbe0812 skrev 2011-12-06 10:41:58 följande:
    Det låter ju konstigt att invandrare skulle få stanna och inte svenskar. Men det kanske är enskilda fall som beror på saker som inte är kända för andra än de specifika paren. Sjukdommar, tidigare händelser, måeende eller att de verkligen bett om det.

Jag tror också det beror på omständigheterna snarare än att de har annat ursprung.

Min sambo fick sova kvar på BB när sonen föddes men jag fick eget rum pga jobbigt kejsarsnitt. När vi flyttades till Neo fick jag sova kvar men han sova hemma istället. (Han är inte från Sverige)
  • Sapato

BM igår

Vecka 35, symfus 33, alla värden var toppen och hjärtat slog fint.
    Han har vänt sig neråt så hoppas han stannar kvar så nu

• Sapato
    missable skrev 2011-12-09 09:31:00 följande:
    hur gårdet för pusselbiten och elingabriella????? Ingen som sett eller hört en uppdatering? Håller tummarna att det går bra för dom!

Elingabriella har inte uppdaterat sin blogg på 2 dagar iallafall!
  • Sapato
    Jämthund skrev 2011-12-09 11:33:51 följande:
    Var på julbord med jobbet igår. Fy attan va mätt jag blev. Inte sugen på mat idag heller. Fick knöka i mig en macka på morgonen. Var bara lite avis på världens godis och dessert- bord igår men vad gör man inte för det lilla pyret i magen. Fick för övrigt en liten kusin i onsdags. Ja, den sista förmodar jag... Skall nog åka och snuffsa på den lilla pluttan ikväll. Sitter för övrigt och försöker planera för lite julklappar. Jag är tom på idéer verkligen.

Ja, julklappar är jobbigt. Vi köpte Disney On Ice biljetter till alla barn i släkten. Håller tummarna för att jag orkar följa med 5 januari
    Till stora barnen blir det kläder och en av tonåringarna ska få alla våra tv-spel då vi inte spelar längre på PS3

Vad sonen får är lite oklart men en sån där stor legolåda(ser ut som en stor legobit) sen vill han ha en bilbana också.   
Svar på tråden Januaribebis 2012