Januaribebis 2012
roxylady skrev 2011-10-24 18:51:54 följande:
Måste bara fråga någon som står utanför allt detta.. är rädd att jag överreagerar och är knäpp eller har översvällande hormoner?? Men vi ska byta lägenhet med min svärmor nu i helgen. Hon är glad för att hon kommer in i stan och slipper cykla, åka buss osv för att gå på stan. Vi kommer att bo bättre för bebis å så då det är egen ingång och bottenplan.. Vi har planerat massor i vilka som ska hjälpa till och frågat dem om de kunde det osv. Men det har inte hon gjort.. hon håller på att packa allt osv.. men hon har inte frågat någon om någon kan hjälpa henne med de tunga sakerna... Vi har dessutom bara ett släp att dela på.. Tänkte ha två så man kunde köra omlott.. men då fanns ingen på hennes sida som kunde hjälpa henne..
Jag är ju gravid och kan inte göra det.
Jag tycker i alla fall att man kan fråga om min mamma, syskon, och systers pojkvän kan hjälpa henne också?? Hon har klen rygg och kan inte bära heller.. hon har inte ens frågat sin egen son. Antar att hon bara antagit att alla ska hjälpa henne? Det är så olikt henne.. hon är världens goaste annars.. så vill inte säga till sambon om detta för då blir han nog bara ledsen.. men som sagt.. överrearar jag?? I min värld frågar man iaf.. jag hjälper henne jättegärna.. men en fråga hade ju suttit fint :(