• Cia80

Januaribebis 2012

paet,

Gröna granny smith äpplen är ju supergoda!

• Cia80
    roxylady skrev 2011-05-29 21:31:20 följande:
    Ja men visst är dom :D Det stoppar ju också sockersuget tycker jag :D Äter ca 2-3 äpplen om dagen nu haha. Skalar du också dem? Tänkte att det är ju bra att minska gifterna så mkt man kan :) Och så är det ju lättare å äta dem med. Jag har inte ätit dom på tre år pga min sambo är allergisk mot dem. Men nu är det ju mest bara jag som ska äta frukt så då köper jag sådana till mig själv så köper han andra frukter :)

Annars då alla? Vad äter ni för vitaminer?? Jag tar mamma vital och Mor&Barn Omega-3 nu. Något mer som rekommenderas?

Nope, jag skalar de inte. Sköljer de noga

Jag äter Mitt Val Kvinna.

• Cia80
    roxylady skrev 2011-05-29 22:04:58 följande:
    Okej men det är ju super :) Okidoki :) Den innehåller väl i stort sätt samma?
    Ingen aning, men de är säkert bra
  • Cia80
    roxylady skrev 2011-05-29 22:05:51 följande:
    Ja jag med. Nej jag försöker att inte äta godis alls. Det har då gått bra sedan jag plusade :) Ja!! Så gott med isglass! Det äter jag med nu då å då :)
    Jag kan bli riktigt sugen på lakrits ibland men annars lockar inte godis så mycket. Bara för att jag skrev så blev jag riktigt sugen på chips
  • Cia80
    roxylady skrev 2011-05-29 22:14:05 följande:
    Ååååh chips kan jag föräta mig på! Vilka är du sugen på? :) Jag är sugen på sourcream union!
    Jag vill ha vanliga salta
  • Cia80
    pernillis skrev 2011-05-30 21:28:59 följande:
    de enda symptomen jag har kvar just nu är illamåendet. det är vidrigt. spyr hur ofta som helst och klarar nästan inte av att äta något. det enda som verkligen är ett säkert kort är pommes frites och de MÅSTE vara från sibylla och fyllda med pommes-krydda. haha =)

men barnmorskan lugnade mig med att säga att desto sämre jag mår desto bättre mår pyret. så jag hoppas han har rätt =)

molvärken har försvunnit helt. känner ingenting alls i magen och har inte gjort det på två veckor. det gjorde mig först orolig men med tanke på illamåendet och de spända brösten så känns det bra.

är i vecka 7+4 idag!
    ojdå, då mår nog mitt pyre inte så bra då...för jag har inte kräkts en enda gång.
  • Cia80
    zatori skrev 2011-05-31 09:51:22 följande:
    Idag fyller jag år och som ett brev på posten kom de ömmande brösten tillbaka imorse. Inte fullt så ömma som tidigare, men fullt kännbart. Bra present! ;)

Grattis på födelsedagen!

Själv har jag börjat få tillbaka orken, känns riktigt skönt

• Cia80
    Amelie85 skrev 2011-05-31 14:58:08 följande:

Jag lämnar er nu.. Fick ett missfall kl 11, har varit på undersökning och allt är borta och allt ser bra ut.. Fysiskt mår jag bra och blöder inget alls. Om ni vill läsa mer om det som har hänt så finns det ett forum. "Missfall på G?!" som jag gjorde i går natt. och har uppdatetat hela tiden.

Vi ska nu ta nya tag och hoppas på en nya graviditet som håller hela vägen till ett friskt barn. Lycka till till er andra!

Jag beklagar!
  • Cia80

Jag håller med er tjejer! Huvudsaken är att bebis mår bra och är frisk. Är inne i vecka 9 nu, så det går sakta men säkert framåt. Känner mig matt och lite illamående om dagarna.

• Cia80

Jag har lyckats paja min rygg Så nu är det riktigt synd om mig. Jag hoppas oxå att bebis stannar i magen över nyår.

Svar på tråden Januaribebis 2012