Januaribebis 2012
Skönt att det gick bra!! Ska höra med bm hur det fungerar här nästa gång.
Lite konstigt o trist att vårdrutiner o kontroller är så olika mellan län.
Skönt att det gick bra!! Ska höra med bm hur det fungerar här nästa gång.
Lite konstigt o trist att vårdrutiner o kontroller är så olika mellan län.
+3kg än så länge.
jag har gjort 3D i vecka 13 och ska göra ett till om en måndag.
Lite konstigt är det ;) BM menade att vissa tyckte det var obehagligt, jag tyckte nog mer att det var lite konstigt bara. Vi kommer göra ett 3D nu om 3 veckor men skal inte göra något fler 3D. Tror jag vill vänta med att se bebis till han/hon faktiskt tittar ut i världen.
Detta är "räkan" i vecka 13

jag har samma känsla, känns betydligt bättre för höfterna att sitta höftbrett isär än lägga dem i kors (vilket egentligen är bra så slipper man snedbelasta ryggen). Eller att stå smalt ihop på ex yogan det går bara inte längre.
Idag är det jag som känner att jag behöver skriva av mig…
Elison:
Tack!
Jo, jag ska nog söka lite hjälp. Försöker prata med min man om det men han tror mest jag är ledsen och arg på honom för att han åkte iväg på jobb så länge. Men ingen av oss kunde ju veta att det skulle bli som det blev. Jag tror det var en kombination av kräkningar, lågt blodvärde och extremt lågt blodtryck som blev för mycket. Det är konstigt att det är först när man kommit tillbaka och mår lite bättre fysiskt som man inser hur dåligt man faktiskt mått, och blir efterklok att man borde ha sökt hjälp. Nu kan jag börja tänka på saker som hände då och börja tokgråta. Tex på så enkla saker som att man körde hem från jobbet och höll på att somna och köra mot rött….jag var verkligen en total trafikfara under en period. Men det är nu jag gråter över det…då när det hände fortsatte jag bara att köra och åkte hem och kollapsade på soffan.
Håller med dig om tröttheten får det att bli värre. Torsdagar och fredagar efter en veckas arbete är ju helt crazy…just nu räknar jag ner till den 16 december då jag planerat att sluta jobba!
Härligt att du mår lite bättre och hoppas det blir bättre!
Igår när jag och sambo lagt sig kände vi bebis för första gången utanpå magen. Gissa om sambon hade handen på magen natten igenom ;)