Januaribebis 2012
Inget nytt än men det har i alla inte försvunnit så vi får se.
Inget nytt än men det har i alla inte försvunnit så vi får se.
Mina värkar försvann igår när jag gick och la mig och även smärtan i korsryggen känns bättre (höll i sig i 1, dygn men ingen bebis) så i natt har jag i alla fall fått sova och bara vart uppe på toabesök. Är trött, less och uppgiven på att den bara håller på och bråkar och luras och det gör ont uppe i revbenen i ryggen och fram på höger sida och bebis klämmer på nerver i ena skinkan och ljumskarna så jag bara skriker högt av smärta ibland när den kommer åt och benet bara viker sig. BF imorn men bebis verkar trivas bra där inne. Sonen kom på bf men han höll inte på och lurades massa innan. Går snart och gräver ner mig nånstans. Ledsen för negativt tråkigt inlägg!
Spännande partouze!!!! Blir inte alls avis ;) Lycka till!
BF idag och ingen bebis. Sonen kom på morgonen på BF men den här har det tydligen för gott i magen. Var hos bm idag men min bm har blivit sjuk under sin australienresa så fick en annan idag igen =/ Så jag vågade inte fråga om hon kunde se om det hänt nåt där nere eller om hon kunde göra en hinnsvepning eftersom jag aldrig träffat människan innan. Mitt undertryck var lite högt mot vad jag brukar. Låg på 85 eller nåt sånt och jag brukar ligga på 70 nåt, men urinprovet var u.a. Mitt SF-mått har planat och låg fortfarande på 37 cm, men eftersom det varit 3 olika bm som mätt mig sista 3 gångerna så går det ju inte riktigt att gå på men fick tid för ny mätning om en vecka. Men då SKA jag inte komma!!!! >.< Hon tyckte i alla fall inte det kändes som en särskilt stor bebis och mycket fostervatten så jag hoppas hon har rätt då sonen vägde 3,8 när han föddes på bf och jag är inte direkt stor så vill inte ha nån jättebebis. Max 4 kg tack :p Vad hon kände så låg bebis med ryggen på min ena sida så den verkar fixerat sig på sidan och inte med bakhuvudet mot min rygg så det var ju skönt. Hon kunde ju inte lova för dom kan ju vrida sig rätt bra där inne men det känns ju ändå lite lovande. Fick i alla fall lite lite brun slemmig flytning i morse när jag torkade mig så jag hoppas hoppas att det är på g!!!!