Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

Nu verkar ni var på G här :)

Själv vakna jag upp att jag var kladdig från muppan till och med ryggen...och blött och äcklig...så kanske var ännu mer slempropp som kom? VIDRIGT så det var fooort in i duschen....

• shadowstorm
    fabler skrev 2012-01-01 10:49:45 följande:
    Shadowstorm ja de lät ju mindre trevligt faktiskt. Jag vill också se lite av slemproppen nu.
    Ja jag kände mig inte så ren om jag säger så....uuuuh...Så sover nog med trosskydd i natt...Bläää men kan ju hoppas detta är tecken på att nåt är på G inom de närmaste
  • shadowstorm

Nu har jag värkar/staaaarka förvärkar var 20-30 min....vad kommer denna dag sluta? Vi ser väl om jag är påväg bli lurad eller om det är påväg att bli bebis snart =)

• shadowstorm

Nä seriöst tjejer jag tror det är på G här.....nuuu håller min rygg på verkligen DÖDA mig. Bäst jag försöker packa ihop lite saker för jag är INTE klar ;)

• shadowstorm
    Haanky skrev 2012-01-01 15:00:22 följande:
    har hört nått om att nån ska knäa en i skinkorna lite halv hårt... nån finsk metod :P:P
    haha okej? lät ju små ont ;)

fler tips ?
  • shadowstorm
    Kissekatten skrev 2012-01-01 15:03:47 följande:
    Vi har testat två gånger idag, men det verkar inte hjälpa. Fast det var det värt ;)
    haha jag njuter inte av manlig kontakt nu men kan ju offra mig ;)
  • shadowstorm
    Haanky skrev 2012-01-01 15:06:42 följande:
    jag skakade rumpan som de gör på musikvideon :D då gick vattnet med tösen :P:P finns en tråd om just skaka rumpan.. sök på hurra korken har lossnat nånting :D:D  man ska skaka endast skinkorna :D:D
    Hahah grymt kanske ska köra igång nån av mina zumba videos ;)
  • shadowstorm
    Haanky skrev 2012-01-01 15:18:28 följande:
    hahahah jaa :P blev lite peppad på att göra lite blandade danser här nu magdans /shakira :D:D
    Ja jag med så nu ska jag ta fram dammsugaren och ha mig och sätta på riktigt dansa rumpan musik ;)
Svar på tråden Januaribebis 2012