minjalin skrev 2011-12-26 19:00:13 följande:
Jag undrar om inte jag fick ordentliga förvärkar idag när jag gick på stan. Fick sjukt ont i magen, främst nedre delen och det gjorde mer ont när magen blev hård och mindre ont när den inte var hård men helt släppte det inte. Höll väl i sig en timme ungefär och sen bara försvann det. Hade ju bara förvärkar i ryggen förra grav (en hemsk i magen bara men inget mer) och förlossningsvärkarna satt också i ryggen så svårt att avgöra om detta var värkar eller om det bara var nåt annat. Men just det att det kändes mer när magen blev hård talar ju för att det skulle vara förvärkar. Blev lite skraj att det skulle sätta igång i alla fall eftersom sambon är med sonen och firar hos farfar i Jönköping (bor i Göteborg) så det hade vart riktigt typiskt om det hade satt igång xD men nu är dom snart hemma så sen är det fritt fram i alla fall (fast har jag ändå klarat så här länge kan den gärna få hålla sig till söndag) ;) BF 12 januari :p
ja de hade ju vart riktigt typiskt om de satte igång nu för dig när dem inte är hemma. Håller tummarna för att bebis vill stanna tills dem kommit hem i alla fall.
Här äts de just nu ananas och dricker hallonbladste

men på onsdag är mitt hallonbladste slut... vet inte om jag känner för att köpa mer heller faktiskt eftersom jag är inte nått större fan av de. Och på söndag är mina järntabletter slut... där är jag inte heller så sugen på att köpa fler... men lär väl bli tvungen om ingen bebis tittat ut då.