Inlägg från: Västeråsmamman |Visa alla inlägg
  • Västeråsmamman

Januaribebis 2012

hej igen, har inte varit ine här på nästan 2 v.
    Vi har varit borta på sem som fick ett tragiskt slut. Min älskade svärfar son skulle fyllt 80 år idag fick flytta till himlen i lördags. En stor sorg att han inte fick reda på underverket i magen innan och att han inte får träffa det överhuvudtaget.

Var på spec mvc idag och fick se en livlig krabat. Magen har bara exploderat senaste veckan så nu går det inte att dölja alls längre.Nu har vi berättat för de flesta.

va roligt för er som varit på kub,nupp och allt vad det nu heter...

den 1 augusti har vi tid för rul.

• Västeråsmamman

Imorgon kl 09.00 är det dags för rul. Spännande,

• Västeråsmamman

Har varit på rul nu. Allt var jättebra. Blev dock flyttad en hel vecka till den 11 januari istf 4:e. Känns lite trist att gå om en vecka men i det stora hela så spelar det inte så stor roll.
    Tyvärr blev bilderna rätt suddiga bebben ligger långt ned och ärren från de tidigare snitten skymmer. Men det viktigaste var ju att allt var ok.

• Västeråsmamman

Grattis Niins. Det är häftigt att få två på en gång. Mina tvillingar är nu 7 år.

Jag behöver inte göra om rul för hon såg allt som hon ville se. Men jag får ju en koll var 4:e v hos läkaren på spec mvc.

• Västeråsmamman

Fast det är bara 2 äggstvillingar som är ärftligt.

• Västeråsmamman

Fast om ett par veckor kommer du känna rörelser varje dag och då blir behovet av en angelsound inte lika stort. Jag tycker att just veckorna mellan 12-20 är de jobbigaste då man inte känner så mkt. Då är jag glad att jag har den.

• Västeråsmamman

Svårt att sova eller rättare sagt somna om. Har haft jättemkt sammandragningar idag. Inte kul alls med tanke på min historia. Lär nog inte få jobba så många veckor till...alla mina tidigare har ju kommit tidigt. Ska försöka att inte oroa mig.

• Västeråsmamman

Jessielarsson om de kommer regelbundet eller om du har ont i samband med dem typ mensvärk då är det läge att kolla upp. Om det bara kommer i samband med ansträngning är det ingen fara.

• Västeråsmamman

Nya mamman, grattis. Va skönt att allt var bra

• Västeråsmamman

Är det någon i stockholmstrakten som funderar på att göra ul på tittut? Blev lite avis när jag såg den fina 3d bilden som ngn lade upp igår. Mina bilder är så suddiga..

Svar på tråden Januaribebis 2012