Januaribebis 2012
Vi har också varit på grönan idag. Mycket folk var det
Vi har också varit på grönan idag. Mycket folk var det
Vi är också på semester. Fast vi befinner oss just nu i Vimmerby. Så i morgon väntar Astrid Lindgrens värld.
Grattis vad spännande med tvillingar, dubbel glädje
Nu är vi inne på sista dagen på vår semestertripp. Har sovit i Gävle och åker nu till Sundsvall och badar på himlabadet för att sedan åka hem till ljuva Jämtland.
Vad spännand med alla UL. I morgon är det en vecka kvar till vårt.. längtar... Håller på att kolla på vagn på blocket för fullt... .men vill vänta tills efter ul så att allt är ok.
Det är svårt med namn. Min man vill att om det är en flicka ska hon heta Juni. Vilket jag också gillar sen hette min morfars mamma Netty vilket jag skulle vilja ha också. pojknamn har vi inga än.
Då har man blivit faster för sjätte gången. Jag har bara en bror.... Det vart akutsnitt varför vet jag inte ännu. De blev igångsatt pga för lite fostervatten. Hur man nu märker det?
Jag äter det mesta också. Min bm som jag hade med mitt första barn sa det att tänk på vad de äter i övriga världen, de föder också friska barn.
Nu är det nedräkning till ul på torsdag... vi har ju inte fått sett vår lilla skrutt ännu..
Mina barn har älskat sina sängar från dag 1. De ligger fortfaranade i sina sängar hela natten vilket vi tycker är jättebra. Självklart kommer de någon gång då och då men det är sällan. Min son ville inte ens sova i vår säng, han skrek som en stucken gris tills han kom till sin säng. Så det är nog olika där..