• Haanky

Januaribebis 2012

Tärning6 skrev 2011-12-18 21:52:09 följande:
    Har oxå massa flytningar i bland har jag trott att de e vattnet som börjat sipra eller så då de läkt igenom men de e bara bara vattniga flytningar

samma här!! iblan känns det som oj nej vattnet har gått men så är det bara flytning :P:P
  • Haanky
    Cia80 skrev 2011-12-18 21:55:08 följande:

Inte skrämma mig så Nyårsklockorna måste slå först

Hihih   
  • Haanky

Ush idag mår ja inge bra.. varit hos en familj igår på kalas och de har ev salmonella.. de har varit på resa i thailand och nu alla som va där är lösa i magen också... väntar på att jag ska bli.. min dotter har klagat på magont och lite lös i magen... :( familjen har lämnat prover men får inte svar fören om 2 veckor... annars tror dom det är magsjuka :(

• Haanky
    roxylady skrev 2011-12-21 14:50:49 följande:

Måste bara få gnälla lite.. jag mår skitdåligt över detta.. men jag väntar ju en son som beräknas nu 27/1. Och jag har en arbetskompis som också väntar en son till 1/5. Och hon vill ha samma namn som mig och har velat ha det sedan hon var liten. Det känns riktigt förjäkligt för vi kan verkligen inte hitta på ett annat namn. Vi umgås iofs inte varje dag.. men våra sambos känner varandra sedan länge och vi har känt varandra ganska länge vi med. Och när vi båda är mammalediga så kommer det ju säkert bli att man umgås lite mer än vanligt också.. jag har sagt att jag blir inte ledsen om hon väljer samma namn men det är ju jobbigt.. och hon säger ju att hon självklart också tycker det.. jag har ont i magen av detta.. men kan ju samtidigt inte välja något annat namn jag inte vill ha.. finns inget annat som existerar just nu.. blir ledsen över detta

Jobbigt dilemma.... men endå.. jag hade tre stycken "Hannor" i min klass och jag umgicks jätte ofta med en av dem... tyckte det va collt att heta samma och har aldrig sett några nackdelar med det.. om jag träffar på nån eller om nån vill ha namnet thea som min dotter så känner jag mig hedrad på nått vis! klart att deras också ska heta thea det är ju det vackraste namnet jag vet!!! det är mer vi föräldrar eller vuxna som ser nackdelar tycker jag...  försök att se fördelarna med det! :) detta är vad jag tycker iaf :):)
  • Haanky

jag har en sån hemsk värk i ländryggen eller vad det kallas... inget hjälper kan inte sitta eller ligga ner om jag går hjälper det men då gör det ont på andra ställen i ryggen istället!!! jag tror jag bryter ihop!!!! vill bara sträcka ut mig eller kura ihop mig som en katt men magen är i väääääääägen!!! är nästan seriös att ringa ambulans å be dem sätta igång mig!!!!!! gaaah!!!

• Haanky
    chreb skrev 2011-12-21 19:09:26 följande:
    Jag ska lämna urinprov imorgon på MVC, ska kissa hemma när jag vaknat. Är det någon hemma som vet hur många timmar man kan vänta med att gå och lämna in det? Vaknar ju väldigt tidigt på morgonen och kissar tänkte jag.

jag brukar lägga röret i kylen...  vet inte om det är rätt men sköterskan vet om att jag brukar ha det där för det blir lite grumligare då :P
  • Haanky
    bumbi 84 skrev 2011-12-21 19:27:49 följande:

Precis, bara det står kallt kan det vänta hela dagen

haha såg inte att fler redan svarat :D:D:D
  • Haanky

Bm idag  v 34+4:) sf mått 33  och fick se på ultraljud att bebisens huvud ligger ner:) fixerad och klar :D:D

• Haanky
    Västeråsmamman skrev 2011-12-22 15:35:51 följande:
    Spännande med flera bebisar på gång.
    Emma växer så det knakar. 52,5 cm igår och 3290g.
    Ser fram emot att fira jul och hoppas för egen del att slippa fler obehagliga överraskningar.
    Vad härligt!! hoppas allt gått bra och går bra!!! Ha en mysig jul med eran gosiga bebis :)
Svar på tråden Januaribebis 2012