• Anonym

Hur ser killar på tjejer som har barn?

Jag som är nyseparerad undrar lite hur det är med killar när det gäller att träffa en tjej som redan har barn. Är det något negativt?
    Känns som om man alltid hör att killarna flyr när de hör att man har barn, är det så?

Ni killar som redan HAR barn sedan tidigare förhållande men nu blivit singlar, kan ni tänka er att träffa någon som redan har barn?

Ibland känns det som om man aldrig kommer träffa någon i framtiden just pga att man nu har barn...

• Svar på tråden Hur ser killar på tjejer som har barn?
  • Anonym (barnlös man)
    Anonym skrev 2011-04-29 20:04:35 följande:
    Jag som är nyseparerad undrar lite hur det är med killar när det gäller att träffa en tjej som redan har barn. Är det något negativt?
    Nej
    Känns som om man alltid hör att killarna flyr när de hör att man har barn, är det så?..
    Nej
    Ibland känns det som om man aldrig kommer träffa någon i framtiden just pga att man nu har barn...
    Dumheter
  • Anonym (H)

Jaq var singel under en period och var ensamstående mamma på heltid, trots det hade jag inga problem med att träffa killar

• Queenie70
    Anonym (H) skrev 2011-04-29 20:17:37 följande:
    Jaq var singel under en period och var ensamstående mamma på heltid, trots det hade jag inga problem med att träffa killar
    När fick du tid att dejta dessa män blir min nyfikna fråga? För jag har ingen aning om hur jag ska få till det.
  • Anonym
    Anonym (barnlös man) skrev 2011-04-29 20:13:14 följande:
    Nej
    Känns som om man alltid hör att killarna flyr när de hör att man har barn, är det så?..
    NejDumheter
    låter ju bra

Så även om du inte har barn sedan tidigare (vilket jag misstänker av nicket ) så skulle du kunna tänka dig att träffa en tjej som redan har barn?
    Vill du ha barn själv? Alltså, spelar det in för dig om tjejen vill ha fler barn eller ej?
    Anonym (H) skrev 2011-04-29 20:17:37 följande:
    Låter ju fantastiskt hur gjorde du då??
  • Anonym

Nej, verkligen inga problem att träffa killar.
    Fast jag hade också dessa förutfattade meningar att det var svårt att träffa någon om man hade barn, innan jag fick barn.

Min erfarenhet är att killar som själva har barn föredrar tjejer som har barn framför tjejer utan barn.

Jag har själv föredragit killar med egna barn när jag dejtat, men skulle det ta slut med min nuvarande sambo (han har barn) så skulle jag nog föredra en kille utan barn nästa gång.  Detta pga att det varit så mycket tråkigheter kring sambons barn och barnets mamma. Har blivit lite avskräckt.

• Anonym

Kan tillägga att de allra flesta killar jag träffat inte haft egna barn.

• Anonym (barnlös man)
    Anonym skrev 2011-04-29 20:42:56 följande:
    låter ju bra

Så även om du inte har barn sedan tidigare (vilket jag misstänker av nicket ) så skulle du kunna tänka dig att träffa en tjej som redan har barn?
    Vill du ha barn själv? Alltså, spelar det in för dig om tjejen vill ha fler barn eller ej?
    Helt riktigt, inga barn här.

Jag har dejtat tjejer som har barn, barnen var aldrig något hinder för mig. Mer för tjejerna själva faktiskt, i alla fall i några av fallen.
    För att svara på din fråga så ja, jag kan definitivt tänka mig att träffa en tjej som redan har barn.

Jag vill ha egna barn men det är inget krav så det är inte viktigt om tjejen vill ha fler barn eller inte.
  • Marshall

Jag är en separerad pappa och ser absolut inget hinder med att träffa en kvinna som redan har barn.
    Kan tom vara rätt smidigt med någon som "vet hur det är" så att säga :)

• Anonym
    Anonym (barnlös man) skrev 2011-04-29 21:16:25 följande:
    Helt riktigt, inga barn här.

Jag har dejtat tjejer som har barn, barnen var aldrig något hinder för mig. Mer för tjejerna själva faktiskt, i alla fall i några av fallen.
    För att svara på din fråga så ja, jag kan definitivt tänka mig att träffa en tjej som redan har barn.

Jag vill ha egna barn men det är inget krav så det är inte viktigt om tjejen vill ha fler barn eller inte.
    Marshall skrev 2011-04-29 21:26:32 följande:
    Jag är en separerad pappa och ser absolut inget hinder med att träffa en kvinna som redan har barn.
    Kan tom vara rätt smidigt med någon som "vet hur det är" så att säga :)
    hoppas det finns fler som ni där ute vart träffar ni alla singelmammor/pappor???
Svar på tråden Hur ser killar på tjejer som har barn?