Orolig! Vad knarkar hiphopare? Är hiphop ute?
Jag är så orolig för min dotter!
Hon har utvecklats helt normalt till en början -- följer viktkurvan, började gå på normal tid, har sagt första orden och så.
Men sista månaden har hon börjat bete sig konstigt! Hon vill bara ha baggy pants, sätter man på henne något med litet tightare passform blir hon grining och försöker klä av sig. Och hon har byxorna nerhasade så blöjkanten syns! Hon har börjat dansa stelbent till 'Crazy Frog'. Hon säger 'dööh!' jätteofta.
Men det värsta av allt: Hon vägrar ta av sig sina sneakers. Det är ett par gräddvita med gammelrosa kardborrband, av märket Lejon. Jag försökte visa henne andra skor när vi var i skobutiken men hon var mycket bestämd, höll stenhårt i dedär skorna och tuggade på dem så jag blev tvungen att köpa dem. Och nu har hon dem på sig hela tiden, både ute och inne och i vilket väder som helst.
Är min dotter på väg att bli hiphopare? Hon kommer ju att bli utanför i skolan, det är väl omodernt att vara hiphopare nuförtiden? Tror ni hon kommer att börja knarka? Vilka droger knarkar hiphopare?