• trz

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Hej. Jag hoppar in här jag med om jag får. Bor dock i Ransta, en bit utanför v-ås, men det kanske är okej ändå?
    Var på Rul igår och det var helt underbart. Blev dock tillbakaflyttad 13 dagar så jag ska få komma på ett till om 2 veckor. BF 17 oktober. Första barnet.

• trz
    nillis 86 skrev 2011-05-05 20:43:28 följande:
      jag har hört att de inte såger könet heller här i v-ås är det så?? 
    Nej i västerás säger dom inte gärna kön. Har haft flera vänner som vart där och dom har totalvägrat, men sá var jag äntligen där för nágra dagar sen, och frágade dá. Svaret kan ju inte bli värre än nej Flört Hon kikade men kunde inte hitta. Dock blev jag tillbakaflyttad 2 veckor och fick därmed komma tillbaka pá ett nytt UL om 2 veckor. Dá lovade hon att hon skulle leta riktigt noga efter könet. Hon svamlade ocksá nágot om att deras policy om att inte säga kön förhoppningsvis höll pá att lyftas bort, sá vi fár väl se Skrattande
  • trz

Sá det är telefonförbud västerás? Det var ju väldigt synd dá jag gärna skulle vilja se, har väldigt dálig syn och ser inte annat pá tvn pá väggen mittimot än att det rör sig.. Hade tänkt att placera killen framför tvn för att filma den här gángen Gråter

• trz

Okej tack  för svaren, jag ska frága nästa gáng Solig

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011