Inlägg från: Geraldine |Visa alla inlägg
  • Geraldine

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Hej! Får jag hoppa in här? Väntar mitt första barn nu i höst. Är beräknad 31:a oktober

• Geraldine
    J L skrev 2011-05-05 15:10:24 följande:
    Hej! Du är så hjärtligt välkommen så! Skrattande å gratulerar! Är det ditt första barn??
    Vart bor du då? *nyfiken i en strut*
    Tack! Ja det är mitt första barn. Bor på Gideonsberg
  • Geraldine

Verkar som flera av er redan varit på ultraljud, själv har man tre veckor kvar. Längtar så!

• Geraldine

Åh vad kul det vore med en träff! Jag är gärna på.

• Geraldine

Jag kan nog i prinicip alla dagar förutom nu i helgen och nästa lördag..Hoppas det går att hitta ett datum som passar alla

• Geraldine
    J L skrev 2011-05-06 12:26:34 följande:
    Va roligt! Cool Någon dag du helst skulle vilja?
    Det borde gå vilken veckodag som helst
  • Geraldine

Jag kan också på tisdag Är dock lite osäker på hur man tar sig till Djäkneberget, har bara varit där en gång tidigare Obestämd

• Geraldine
    Geraldine skrev 2011-05-10 11:26:55 följande:
    Jag kan också på tisdag Är dock lite osäker på hur man tar sig till Djäkneberget, har bara varit där en gång tidigare Obestämd
    Kom på att jag kanske inte alls kan på tisdag. Har mycket att göra nästa vecka =/
  • Geraldine

Jag ska kolla upp lite, annars blir det kanske en till träff längre fram

• Geraldine
    J L skrev 2011-05-16 14:24:10 följande:
    - Jag grät glädjetårar genom hela undersökningen då BM på Spec. Mvc gav oss klartecken på allt hon tittade på!  Allting gick kalasbra! Jag är såååå lycklig idag! Det är helt ofattbart! Vilken känsla!!! (min man snörvlade han också - så ni inte trot att jag glömt honom!) Flört

WOW!!! hahahah jösssses! Skrattande

Sååå skönt! Köpte 9st bilder, (alla finns i mitt galleri och på bloggen för den som är intresserad, nattstad.se/mamaizon) Tungan ute

NU kan jag köra upp ALLT i nyllet på min BM den 1a Juni, och ber hon inte om ursäkt - då byter jag, rakt av!

Ha en fortsatt trevlig måndag, mamsens! Nu ska jag på kalas! Hjärta
    På återseende!// Mamaizon
    Vilka härliga bilder! Jag var också på ultraljud idag, fick komma in akut för jag har trott länge att något är fel. Men där inne låg en liten plutt och sprattlade! Var så inställd på att nåt hade gått fel så jag trodde ju det värsta. Men allt var som det skulle och nu blir det RUL nästa vecka, då ska vi också köpa många bilder

Angående imorgon så kommer jag inte hinna ses tyvärr, men det blir väl fler gånger får vi hoppas!
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011