Inlägg från: Spants |Visa alla inlägg
  • Spants

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Hejhej,
    är precis nyinflyttad med BF 15 September, snart dax! Glad 

• Spants

Min lilla där inne är alltid mest livligast på kvällen/natten. Tur att jag är nattmänniska! :P

• Spants
    J L skrev 2011-08-19 10:45:28 följande:
    Välkommen!
    Hoppas Du ska trivas i våran lilla tråd. Du skrev att du är nyinflyttad. Var kommer du ifrån då??
    Du får gärna berätta lite om dig själv Skrattande Alltid kul med nytt folk!
    Vet Ni "vem" som tittar ut den 15/9??

Hjärta //Mamaizon
    Tack!
    Jag kommer ifrån Stockholm från början, har sedan bott i Växjö i några år. 09 flyttade jag till Örebro för att plugga och nu bor jag här :)
    De sa att det är en flicka, men innan dess var jag och alla anhöriga bombsäkra på att det var en kille. Jag vet inte, vi får väl se när det väl är dags ;) haha!
    Vad ska ni få? 
  • Spants

Ni har ju säkert redan presenterat er en massa för varandra, men en annan har ju ingen aning vilka ni är :P Vad sysslar ni med? Pluggar/arbetar? Vart i Västerås bor ni?

Själv håller jag på att studera till socionom. 

• Spants

Jaså, så ni har redan träffats? :) Vad roligt, kanske jag kan hänga på nästa gång? Skrattande

• Spants
    J L skrev 2011-08-19 12:43:40 följande:
    Javisst har vi det. Nästa träff är den 25e kl. 17.30 nere på stan Solig
    Då tror jag att jag kan! Vart någonstans? :)
  • Spants
    mapena skrev 2011-08-20 07:30:45 följande:
    Jo, Punktplattan skulle vi ses på :)
    nattoo skrev 2011-08-20 00:14:15 följande:
    åh vilken bra tråd :) här hoppar jag mer än gärna in! är en 22årig tjej
    från västerås som väntar första barnet i oktober :)
    Punktplattan, vad är det? Utanför Punkt där bussarna stannar på Stora gatan? 
  • Spants
    J L skrev 2011-08-21 12:29:26 följande:
    Korsningen, storagatan. Punkt, McDonalds,H&M och Lindex. Entré 1 - Punkt STORA ingången vid New Yorker
    Okej, tack :) Då ses vi på torsdag då!
  • Spants

Hej tjejer!
    Jag mår inte bra idag, jag migrän Rynkar på näsan Så jag kommer inte på fikat, tyvärr. Hade verkligen sätt fram emot att träffa er! Men vi kanske kan spika någon ny dag snart? 

• Spants

septembermamma; vad fina saker du fick! :)

Idag var jag hos bm, allt såg bra ut och bebis är vänd och fixerad. Fick lite småpanik och åkte och fixade alla småsaker jag inte fixat än, såsom blöjor och andra skötgrejer. Mitt blodtryck är för högt för att vara jag, men inte i farozonen. Nu är det bara två veckor kvaaaaar! Känns helt sjukt! Skrattande 
    Gud vad jag längtar efter att kunna sova på mage! 

• Spants

Nu har jag haft förvärkar typ konstant i ett dygn. & ont i ryggen har jag fått.. Tycker dock bebis får stanna minst en vecka till!

• Spants

Ja, det känns som väldig mensvärk och ryggen gör ont!

Septembermamma; har du haft förvärkar länge? 

• Spants

Så lite så! Jag är i v38 föresten, det glömde jag visst svara på :P

Någon annan som har förvärkar? 

• Spants
    septembermamma2011 skrev 2011-09-01 16:41:16 följande:
    Fick i början av juli och blev då sjukskriven för att det va för tidigt för det, har sedan dess bara haft mkt sd (som jag haft sen v 16 tror jag) tills för ca 2-3 veckor sen när förvärkarna började igen. Inte lika ofta som dina dock men har haft sd sisådär var 3:e minut nåt dygn ibland förutom de spridda. Är i vecka 37 (skiftar söndagar) så nu får de ju komma :) Har förvärkar ett 5-10 gånger om dan och lite mer på natten. Sen sd därimellan då :)
    Jag fick också i juli och fick åka in till förlossningen.. Men som tur var så avstannade det :)
    Det slutade i några timmar idag, men nu är det tillbaks igen. Och i natt högg det neråt.. Aah, bebis MÅSTE hålla sig inne tills nästa vecka, - jag ska flytta på lördag!! Vore väl typiskt iförsig om den fick för sig att komma just då bara för det... :P 
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011