Inlägg från: nillis 86 |Visa alla inlägg
  • nillis 86

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Hejsan jag bor också i västerås!
    Bor på malmaberg. Vore jätte kul att följas åt.
    Jag har BF 27/9...

• nillis 86
    J L skrev 2011-05-04 09:01:33 följande:
    nillis 86 skrev 2011-05-03 18:06:18 följande:
    Hejsan jag bor också i västerås!
    Bor på malmaberg. Vore jätte kul att följas åt.
    Jag har BF 27/9...
    Jaha, men gu så roligt!
    Jag har också gångavstånd till sjukan, bor på Malmaberg!
     Jag har fortf. inte varit iväg på den "obligatoriska" kontrollen än, men det första datumet de gav mig var 19/10. Ska på kontrollen om 2v, och jag väntar verkligen spännt! Tungan ute Antar att Ni redan varit på den??
    Va kul att du också bor på malmaberg vem vet vi kanske gått förbi varandra nån gång. Jag har vart på RUL det var jätte roligt att se den lilla där inne han levde runt en del. Det kommer att bli jätte kul för er!

Vart på malmaberg bor du?
    Nessie99 skrev 2011-05-03 20:18:32 följande:
    Kul Nillis 86! Du är ju bara lite över en vecka 'före' oss! Hur går det för dig?
    Va kul då e vi på samma ställe ungefär=)

Hur gammal är du då?

• nillis 86
    Nessie99 skrev 2011-05-03 20:18:32 följande:
    Kul Nillis 86! Du är ju bara lite över en vecka 'före' oss! Hur går det för dig?
    +
    Har det börjat synas på dig än?
  • nillis 86
    anette85 skrev 2011-05-04 11:37:51 följande:
    Hej!
    Vad kul med en Västerås tråd, jag bor också i Västerås fast är rätt nyinflyttad, har bara bott här ca ett år. Jag har BF 20 sept, första barnet.

Jag har precis fått ett erbjudande om en föräldragrupp som börjar 16 maj, nån annan som ev ska på samma?
    Hej anette vi kommer att få barn rätt nära varandra! Va kul! Jag antar att du är 85:a jag är 86:a vi är ju ganska jämn gammla. Har allt gått brta för er? kram
  • nillis 86
    J L skrev 2011-05-05 09:36:26 följande:
    Åh, det kan jag tänka mig! Skrattande Igår var det full rulle, och det kändes nästan som om "bebbs" lärde sig spela fotboll eller trummor, var en rätt jämn takt där ett tag... Superhäftigt!
    Jag bor på Svarvargatan, bakom Malmabergsskolan Skrattande Sj då??
    jag har kännt lite småsparkar. men inget rabalder precis. men jag såg ju på ultraljudet att han rörde sig där inne. Vi bor på malmabergsgatan bara en liten bit i från jokern..
  • nillis 86
    anette85 skrev 2011-05-05 09:36:12 följande:
    Jag bor brevid högskolan så rätt nära centrum. Jag kommer från en by utanför Arvidsjaur i norrland ursprungligen, jag har även bott nått år i Skellefteå och Umeå innan jag hamnade här. Jag tror våran FG är rätt tidig enligt våran BM, jag var där i i tisdags och då sa hon att det var rätt många som ska ha barn nu i sommar och under hösten så de kör igång tidigt med grupperna så att de ska hinna med alla samtidigt som de ska hinna ha lite semester. Men jag är bara glad om det är tidigt så slipper man vara lika bunden av de tiderna mitt under sommaren och man är mer garanterad att hinna gå på alla möten före man faktiskt föder.
    nillis 86 skrev 2011-05-04 20:41:34 följande:
    Hej anette vi kommer att få barn rätt nära varandra! Va kul! Jag antar att du är 85:a jag är 86:a vi är ju ganska jämn gammla. Har allt gått brta för er? kram
    Jag har haft en rätt så jobbig start med mycket illamående som inte har gått över helt än, men det är under kontroll nu iaf med hjält av åksjukepille och b-vitaminer. Hur har de varit för er?

Det är ju jättekul att vi är nästan jämngamla. Har du börjat känna sparkar och sånt än? själv känner jag av bebisen jättestarkt varje dag nu och magen växer så det knakar, kan inte ha några vanliga kläder alls sen några veckor tillbaka.
    Jag har sluppit det där med illamående helt och hållet är jätte glad över det =) Ja jag har kännt en och annan spark. Magen den växer den också har övergivit allt vad jeans heter. Kör på tajts. Är glad att det är vår..

Jag såg vad du hade skrivit om ultraljudsbilder. Vi var på ultraljud i uppsala då jag var skriven i enköping fortfarande trots att jag bott här sen augusti.... Men men där fick vi 10 bilder för 50 spänn... tyckte vi var bra.. jag har hört att de inte såger könet heller här i v-ås är det så?? 
  • nillis 86

Vi träffades på en fylle kryssning...på sånna man inte träffar nån på.. men det gjorde vi... två veckor senare åkte vi på semester till grekland.... två månader senare flyttade vi i hop... och nu nio månader senare är vi med barn.. snabbt.. men det bara blev så...

• nillis 86

Jag kan nog vilken dag som.. om det är på eftermiddagen på vardagar... vore jätte kul

• nillis 86
    trz skrev 2011-05-05 20:58:56 följande:
    Nej i västerás säger dom inte gärna kön. Har haft flera vänner som vart där och dom har totalvägrat, men sá var jag äntligen där för nágra dagar sen, och frágade dá. Svaret kan ju inte bli värre än nej Flört Hon kikade men kunde inte hitta. Dock blev jag tillbakaflyttad 2 veckor och fick därmed komma tillbaka pá ett nytt UL om 2 veckor. Dá lovade hon att hon skulle leta riktigt noga efter könet. Hon svamlade ocksá nágot om att deras policy om att inte säga kön förhoppningsvis höll pá att lyftas bort, sá vi fár väl se Skrattande
    Det låter ju bra tycker man kan välja det själv.... inte för att det spelar nån roll... men jag är lite nyfiken av mig så jag kunde inte vänta....

Vi fick själva se att det var en liten pojke såg snoppen klart och tydligt... hihi 
  • nillis 86

VAd blev det för dag nu då? Vet inte riktigt hur djäkneberget ser ut vart ska vi ses?

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011