Höstbäbisar i Västerås, 2011
Hej hej!
Ser att ni pratat länge med varandra men hoppar gärna in om det är ok?
HAr Bf den 10/8..
Hej hej!
Ser att ni pratat länge med varandra men hoppar gärna in om det är ok?
HAr Bf den 10/8..
Mamaizon: Japp har margareta:)
Tycker hon e lätt att ha å göra med, inga frågor är för dumma...
Ser att du ska gå föräldragruppen å att ni e fler som ska, då kanske jag skulle ha tackat ja ändå då men det känndes så nära BF å maken kunde inte...
bor du nära hemdal?

Ska försöka komma på Torsdag:) meddelar närmare när jag är säker på om jag kan!
Skulle vara riktigt kul:)
kommer tyvärr inte ikväll:( e inte värst pigg å dunder förkyls så blir en kväll i sängen...
Men nästa ggn kommer jag väldigt gärna!
Hoppas ni får det bra!!
stolt mamma till liten melwin kom igår 4 v för tidigt:) 2810g å 48 cm. :€
hej tjejer!
Hoppas allt är bra med er, här försöker jag vänja mig med livet som mamma:)
Kan säga att det verkligen var värt allt, han e perfekt (e väll alla för sina mammor dock)
Trodde verkligen inte man kunde älska ngn så innerligt å så snabbt.
Kram på er!
nessie: Jo tycker med det är synd men det går fler tåg, bara jag kommer in i det hela lite mer så tar jag melwin med om de är okej å träffar er allihoppa...
Mamaizon: Vi mår bra tack. Var på återbesök med lillen igår och allt var bra så det är skönt ska bara få han å äta lite mer då han gått ner i vikt en del och iom att han var så liten så gör det väldigt skilnad tyvärr..
Jag e lite öm efter stygn annars så piggare än vad jag någonsin trott..
Hur e d med dig?

Snart får jag gå på grav.penning, håller på och strular med papprena bara..tröttsamt, men vad ska man göra? En sjukskrivning är inte aktuellt då jag har ett anant jobb som jag KAN fortsätta jobba inom. Så vi får se hur det går! Bara å hålla tummarna! Lillfisen i sin tur växer så det knakar. Full rulle ifrån morgon till kväll - gör mig ingenting, det är bara mysigt å veta att hon har det gött där inne... Men drömde nå sjukt inatt, å jag brukar ha "sanndrömmar", men hoppas att det inte slår in! 

Hej tjejer!
Inte varit så aktiv här sorry!
Hoppas ni alla mår bra, själv har jag börjat vänja mig att vara mamma till världens skatt
ängtar tills ni andra har era skatter ute hos er!
Tror jag hoppas nästa fika men om jag är välkommen kommer jag på näst följande med Melwin om det är ok?
Har jag fått vänja mig lite mer vid att ha mitt troll här!
Hoppas ni haft en bra helg!