Höstbäbisar i Västerås, 2011
åh vilken bra tråd :) här hoppar jag mer än gärna in! är en 22årig tjej
från västerås som väntar första barnet i oktober :)
åh vilken bra tråd :) här hoppar jag mer än gärna in! är en 22årig tjej
från västerås som väntar första barnet i oktober :)
tack :) ja jag såg det ni har hängt med ett tag men hoppas det går bra att slinka in på
efterkälken, vore kul att ses i verkligheten. Är 22år bor med min sambo på malmberg och vi väntar vårt
första barn, jobbar natt som undersköterska men har bara 3 nätter kvar sen går jag på havandeskapspenning :)
så skönt! såg att det var någon mer som gick hos barnmorskan på hemdal? eller?
wiihoo 66dagar är ju ingenting :)
ni som går på hemdal har ni tänkt gå i föräldragruppen?
haha okej jag har monika som bm men på tisdag ska jag till maggan, får se hur det går :)
haha och jag har 64 dagar kvar vi ligger väl på förlossningen samtidigt ;)
när var det ni skulle ses? för visst hade ni bokat en träff om jag fattade rätt?
kul, hoppas vi hamnar i samma :)
ja monika är jätte bra, hon har lite svårt att erkänna när hon har fel bara :)
men det gör inget ;)
ojjdå vilken tur du har om hon skulle komma då, man kan ju alltid hoppas på att föda några dagar
förtidigt men med min otur tror jag nog att dom får dra ut henne ;)
åh spännande!
jag önskar veckorna kunde gå lite fortare hatar att gå hemma och vara sjukskriven bara, vad fördriver ni tiden med som också går hemma? ge mig något tips :)
tack för alla tips :) ojj sy det var inte dåligt, det skulle jag också vilja lära mig, men jag har ingen symaskin :( men jag kan ju börja sticka kanske :)
hon är beräknad den 23 oktober så det är ett tag kvar :P
när var det ni skulle ha fika jag vill jättegärna hänga på om jag får :P
ojj förhand det var verkligen inte dåligt :) jag skulle vilja sy ett lapptäcke är det någon som gjort det?
det kanske är för svårt att göra förhand? :)
ja jag förstår men jag kommer på fikan imorgon :) vore jättekul!
Mamaizon: vi har setts i föräldragruppen va? så jag känner igen dig iaf :) slipper jag vara helt vilsen :P