• J L

Höstbäbisar i Västerås, 2011

anette85 skrev 2011-05-17 10:13:11 följande:
    Vi ser väl om alla hinner svara att de har sett ändringen. För mig blir det bara bättre om vi kan träffas direkt på stan för jag vet inte riktigt hur jag går till djäkne utan jag hade tänkt ta bilen om det blir där och det blir bara besvärligt att ta med bilen in på stan sen, så då går jag hellre direkt. Men annars kan jag ju bara möta upp er inne på stan.
    Ritade en liten karta åt dig, så vet du även i framtiden!Flört
    ♥ Höstbäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon
  • J L
    skyrocket skrev 2011-05-17 10:56:03 följande:
    Hej alla söta mams. Jag kommer inte in till stan idag. Har en fruktansvärd huvudvärk :( men ni får ha så roligt så hoppas jag att det blir en till fika snart!
    Aj, va tråkigt Rynkar på näsan Du får krya på dig!Hjärta
  • J L
    anette85 skrev 2011-05-17 11:09:32 följande:
    Ska vi byta dag kanske? Om vi bara är 3 som kan, iofs är vi bara 2 som har bekräftat idag att vi kan så kanske är bättre att ta en senare dag och hoppas att fler kan vara med?
    Det verkar rätt mörkt just nu, ja... Nillis frågade iofs. igår vilken buss som gick dit, så jag vet inte... Skrev till henne i GB:n men inget svar så vi får väl se... Vi avvaktar, Anette
  • J L
    anette85 skrev 2011-05-17 11:38:05 följande:
    Jo, vi får göra ett nytt försök senare.
    Då säger vi så!
    Ha en fortsatt trevlig dag! Flört
  • J L
    Nessie99 skrev 2011-05-17 21:35:29 följande:
    Ringde BM och jag är tydligen uppskriven på någon lista. Kallelse skickas ut v24-26. Undra varför de inte tar upp sådana saker under inskrivningen... strunt samma, nu vet jag iaf, tack för peppningen! Glad
    Det var så lite så!!!
    okej, men va bra! Då är vi nog flera som är det...vågar jag tro! haha
  • J L

Hej hopp!
    Allt bra med Er?
    Här är det toppen! Fick ett halsband igår, med en jättefin liten bjällra (en såndär "typisk" bebisgrej) och h*n reagerade jättestarkt på den! Blev nästan lite sur. Rörde sig som jag vet inte vad så fort den "plingade" till. Och det gör h*n fortfarande...superkul!
    Kan rekommendera att köpa en! Och jag lovar att det inte blir en lugn stund! *hihi*

• J L
    Geraldine skrev 2011-05-17 23:04:40 följande:
    Häftigt! Vart kan man hitta sånt?
    Ojj, det vet jag faktiskt inte Obestämd
    Men det borde finnas på typ "BabyProffsen", eller om man googlar så kanske det kommer upp... jag ska titta efter! Glad
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011