Höstbäbisar i Västerås, 2011
En kvart kvar! Jag tror nog att vi alla är "den med magen" ;)
Seeya momas!
En kvart kvar! Jag tror nog att vi alla är "den med magen" ;)
Seeya momas!
Kul att ses igen! Och kul att träffa dig, Skyrocket :)
Synd bara att jag var tvungen att dra.
Känns skönt att vi kan prata om allvarliga saker också, utan att det blir jobbigt. Ser fram emot nästa gång! Kram
Haha! Lite roligt det här: Vi åkte iväg och tittade på en barnvagn nu ikväll, som vi hade sett på Blocket, men sambon var väldigt tveksam till vagnen så vi bestämde oss för att avvakta lite. Var lite dyrt tyckte han. Vi har en sittvagn i källarförrådet som vi pratade om igår att vi borde sälja för att ha råd med en duo, som vi ju behöver. Helt plötsligt, när vi sitter i bilen på väg hem, utbrister han: "men vänta nu, jag tror att man kan ha en insats i vår sittvagn!". Det visar sig, när vi tar fram vagnen ur förrådet, att det inte alls är en ren sittvagn, utan en duo utan lift! Till råga på allt fick vi ju en mjuklift (bara sådär) av en kompis för en månad sen. Så vi har en barnvagn! Och har inte lagt ut en krona! Den behöver rengöras och färgerna matchar inte, men jag ska nog komma på nåt :)
Så nu har vi allt vi behöver, utom småsaker som blöjor, nappflaskor och sånt, men det kan man ju ta lite pö om pö fram till födseln.
Tänk va bra det är att ha en bonus (det är hans gamla vagn) och goa vänner! :))
Skoj Nillis! Jag gillar Gekås :) Och de bästa par stövlar jag nånsin köpt kommer från skoaffären bredvid! Hoppas ni har stor bil bara, att ta hem grejerna i ;)
Geraldine: Kul att höra att du mår bättre!
Mamaizon: Rep. av ovanstående kommentar! Bra att antibiotikan har tagit :)
Vi är ute i Skokloster idag och fiskar. Blir det nåt napp lägger jag ut bilder på FB. Soligt och skönt att sitta här, men inte bästa fiskevädret ju. Huvudsaken är att jag och mannen får tillbringa lite ensamtid tillsammans.
Putsade vagnen igår - såååå fin nu! Den är av den lite större storleken, men väger väldigt lite och lätt att fälla ihop. Nessie jr kommer nog gilla den ;)
Geraldine: Vad snällt av dem :) Hur går det med din inköpslista? Mycket kvar?
Nej, har bara småsaker kvar och skjuter på det som inte behövs på en gång (t.ex. barnmatsburkar och nappar). Men börjar nu fundera på om jag inte ska lägga till gravid- och barnförsäkring till listan...
Har du stora grejer kvar eller massa små? Barnshopen har stängt nästa vecka, men efter det kan du ju gå dit å fynda! :)
Såg världens gulligasre mobil när jag var på ikea sist! Hade fyra eller fem insekter på i olika färger. Ska helt klart ha en sån :)
Sen får man väl börja fila på vaggvisorna också. Tur att man är med i en kör.
Är du i v.27 nu?
Geraldine: Inte då! I vart fall kommer din bebis tycka att du sjunger vackert ;D
Limpan: bra helg att fylla år på! Jättehärligt väder. Hinner du komma på nästa träff?
Ja luftballongen är ju för gullig! :))
Tycker du ska vara glad att du har större mått, då får ju bebben mer plats att sprattla omkring!
Hade 29cm i v30, så prick på kurvan tydligen. Men jag tycker inte att det är hälsosamt att snöa in sig på siffror alltför mycket. Tycker vi är toppsnäckor allihop! :D