Inlägg från: Nessie99 |Visa alla inlägg
  • Nessie99

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Kommer på torsdag kl18:

Nessie99
    Skyrocket
    Geraldine
    Mamaizon
    Nillis 86
    Madeleinenaaw
    Limpan 83

:)

• Nessie99

Happ, då har man fått sina första SD då... skum känsla.

Limpan; Skönt att få ha såna dagar :)

Anette: tråkigt att du inte kan, kanske nästa gång! Jag och BM ska också gå igenom önskemål idag, men man måste ju skriva upp allt för att komma ihåg... Vet du hur du vill ha det?

Blomma o misslie: Vore skoj! Om ni kan: Utanför Punkt Vasag/Stora gatan, kl 18 :)

Madeleine: Toppen att du kommer! :)

o

• Nessie99

Bor nära sjukhuset så känner ingen panik inför packningen. Kommer inte packa böcker annat än det om förlossningen, eftersom jag kommer satsa på att vila mellan 'arbetspassen'. Får jag ändå tråkigt räknar jag med att sambon underhåller mig ;)
    Bra att du påminner mig om amningströja, den ska helt klart med! Kläder till bäbisen finns redan med i väskan, men vid hemfärden/promenaden väntar vi och ser vilket väder det är först. Men ett måste är vantar, så att det inte blir klösmärken i ansiktet!
    Mat till oss är ju också viktigt, men vet inte riktigt vad som är lämpligt. Banan funkar ju inte att packa nu! :S
    Ang bedövning tänker jag köra helt utan. Lustgas om jag måste, men helst inte. Så svårt att i förväg veta hur mycket smärta man klarar av...

Skyrocket: appen kunde ju vara klart bättre!

• Nessie99

Limpan: Nä, tänkte säga det, stress och sammandragningar är ju ingen kul kombo. Får du ingen ro alls på jobbet?

• Nessie99
    Limpan 83 skrev 2011-08-10 19:30:37 följande:
    Nej nu är det väldigt mycket. Ingen hänsyn till att jag är gravid inte Men jobbar min sista dag på måndag! Sen lite semester. Börjar semestern med att åka till Stockholm på tittut på tisdag
    Aha! Vad skönt! Är du ledig fram till BF eller ska du tillbaka?
    Förresten, hade inte du kollat kön redan? Eller är det för att få 4D-film? Dom är ju så häftiga!
  • Nessie99
    Limpan 83 skrev 2011-08-10 20:10:33 följande:
    Jag hade tänkt att jobba lite till, men då blir det på mitt förra jobb. Jo vi vet redan könet men vill se den lille igen Så är det ju häftigt med film o massa bilder!
    Får hoppas att du får ta det lugnt där då! Glad
  • Nessie99
    Limpan 83 skrev 2011-08-11 17:07:48 följande:
    Kommer tyvärr inte ikväll. Min sambo blev överfallen i natt på väg hem från stan av 8 killar! Blev som tur var inte allvarligt skadad men är rädd och chockad. Känner att jag vill vara med honom idag. Hoppas att ni får trevligt!!!
    Nej men Limpan! Vad HEMSKT! Vet sen innan att de största skadorna sitter på insidan :(
    Va med din sambo du, han lär behöva dig. Stor stor STOR kram från mig
  • Nessie99

Usch, inatt sov jag dåligt! Hade mardrömmar om bonusen (konstigt nog inte om delade tungor etc.!) och hade svårt att somna om :(

Hur har ni andra det idag?

• Nessie99

Kan väl också vara att man är mer koncentrerad (läs: obsessed, LoL) på att man ska få bäbis och så behöver hjärnan bearbeta det lite. Vips så drömmer man en massa konstigt!

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011