Höstbäbisar i Västerås, 2011
Kommer på torsdag kl18:
Nessie99
Skyrocket
Geraldine
Mamaizon
Nillis 86
Madeleinenaaw
Limpan 83
:)
Kommer på torsdag kl18:
Nessie99
Skyrocket
Geraldine
Mamaizon
Nillis 86
Madeleinenaaw
Limpan 83
:)
Blomma80, misslie, septembermamma2011, anette85, kommer ni?
Happ, då har man fått sina första SD då... skum känsla.
Limpan; Skönt att få ha såna dagar :)
Anette: tråkigt att du inte kan, kanske nästa gång! Jag och BM ska också gå igenom önskemål idag, men man måste ju skriva upp allt för att komma ihåg... Vet du hur du vill ha det?
Blomma o misslie: Vore skoj! Om ni kan: Utanför Punkt Vasag/Stora gatan, kl 18 :)
Madeleine: Toppen att du kommer! :)
o
Bor nära sjukhuset så känner ingen panik inför packningen. Kommer inte packa böcker annat än det om förlossningen, eftersom jag kommer satsa på att vila mellan 'arbetspassen'. Får jag ändå tråkigt räknar jag med att sambon underhåller mig ;)
Bra att du påminner mig om amningströja, den ska helt klart med! Kläder till bäbisen finns redan med i väskan, men vid hemfärden/promenaden väntar vi och ser vilket väder det är först. Men ett måste är vantar, så att det inte blir klösmärken i ansiktet!
Mat till oss är ju också viktigt, men vet inte riktigt vad som är lämpligt. Banan funkar ju inte att packa nu! :S
Ang bedövning tänker jag köra helt utan. Lustgas om jag måste, men helst inte. Så svårt att i förväg veta hur mycket smärta man klarar av...
Skyrocket: appen kunde ju vara klart bättre!
Limpan: Nä, tänkte säga det, stress och sammandragningar är ju ingen kul kombo. Får du ingen ro alls på jobbet?
Usch, inatt sov jag dåligt! Hade mardrömmar om bonusen (konstigt nog inte om delade tungor etc.!) och hade svårt att somna om :(
Hur har ni andra det idag?
Kan väl också vara att man är mer koncentrerad (läs: obsessed, LoL) på att man ska få bäbis och så behöver hjärnan bearbeta det lite. Vips så drömmer man en massa konstigt!