Inlägg från: Nessie99 |Visa alla inlägg
  • Nessie99

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Tror jag har er alla på FB nu, inte har jag väl missat nån?

• Nessie99
    Limpan 83 skrev 2011-08-16 18:36:59 följande:
    Kom precis hem från tittut i Stockholm!! Vilken upplevelse!! Tyvärr låg han med huvudet nerborrat i moderkakan, båda händerna i ansiktet och navelsträngen som en mustasch över munnen. Fick inga fina ansiktsbilder Hur jag än vände o vred på mig o hostade o annat så låg han kvar, haha. Men allt såg bra ut. Bf beräknar till den 22 oktober. En vecka tidigare, men det stämmer på dagen med vad jag hela tiden trott. Vägde nu 1450 g och beräknad vikt vid födsel mellan 3500-3800g. Åhhhh vad jag längtar!!!
    Haha, du skulle ha sagt 'tittuuut', kanske han hade tittat fram Skrattande
  • Nessie99

50 dagar är ju sju veckor och en dag :)
    Plus minus nån vecka (föreställ er Edvard Munchs Skiet i mitt huvud just nu, haha!).

Blir säkert en tjej Madeleine! Och jag har sagt det tidigare - rosa är snyggt på killar! Kjolar och klänningar däremot, känns lite...tveksamt? :)

Skyrocket: Tror inte heller på den statistiken, eller så visar våra bäbisar tecken på att röra sig i sömnen. Hmmm...troligt?

• Nessie99

Näh, kan inte göra det från telefonen, men mitt BF står i trådstarten fortfarande.

• Nessie99

Spants: Välkommen hit! Alltid kul med nya:)

Nillis: Har för mig att SF-kurvan kommer börja plana ut nu, du får säga hur det går nästa gång!

• Nessie99

misslie: Kul att du skrev! Har undrat hur det gått för dig :)
    Synd att du inte var med på sista träffen, men du har ju världens mest underbara ursäkt! Kan du inte ses de nästkommande gångerna heller får du vänta in oss, så ses vi med bebbarna istället :)

• Nessie99
    Geraldine skrev 2011-08-19 15:32:35 följande:
    Var hos barnmorskan igår och allt såg bra ut. SF-mått låg på 29 cm i v 28+2 och hjärtslagen på 143 slag i minuten Hjärta
    Låter ju bra. Tar de blodtryck på dig varje gång också? Hur är det med ryggen?
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011