• J L

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Nessie99 skrev 2011-05-30 23:01:21 följande:
    Frustrerande att jag inte kan inboxa dig från telefonen Mamaizon! Alla tre alternativen bra tycker jag :)
    Okej! hehe.. men va härligt! Då kan vi alltså räkna med dig redan på torsdag? Skrattande
    ♥ Höstbäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon
  • J L

Usch!!!
    Imorn är det dags för det inte så efterlängtade mötet hos BM...lite "lagom" pirrig... men är mest stolt över mig själv av att få dra vikten i hennes ansikte! *moahahaha* {#emotions_dlg.djavulsk}Okej..jag är kanske lite "djävulsk" idag, men jag tycker faktiskt att jag är berättigad det. För det första är det lika varmt som i H-vetet och för det andra så har jag nog fått foglossning... eller lossning av något väsentligt iaf., för det känns som om ryggen håller på å går av!

Ursäkta klagandet..*s* Jag låter nog mer bitter än vad jag är!Flört

Allt bra med Er andra, såhär i übervärmen?? 

Hjärta // Mamaizon

• J L

Åååh! Det gick superbra idag! Skrattande
    Bm var inte alls på hugget idag och var väldigt positiv. Tack å lov. Men självklart kom hon med gliringar ang. min vikt, eller mer min "kroppshydda". Men hon frågade däremot inte OM jag gått upp eller dyl. Skrikandes
    - Jag fick höra min lilla skatt och hjärtat slår omkring 154 slag i minuten och vi följer kurvan precis som vi ska. Så nu kan jag pusta ut igen, till nästa gång! Flört

• J L
    skyrocket skrev 2011-06-01 12:29:49 följande:
    Härligt att de gick bra mamaizon!! :)

Här går vi in i vecka 22 idag (21+0). Känns som att veckorna går fort nu. Skönt!!

En fråga ang imorgon, är gränden öppet trots att det är röd dag? Affärerna på stan har öppet 12-16, därför jag undra. :) visst var det gränden vi skulle till..eller? :)
    Åååh va roligt! Skrattande
    Ja, fiken brukar vara öppna trots röda dagar - fler som vill fika då! Flört Ja, precis, Gränden. Men vi kan ju ses utanför allesammans så behöver vi inte vara oroliga att vi missar någon. Och är det stängt så finns ju alltid McDonalds och VasaParken! Flört Bara å hoppas isf att vädret håller i sig Cool Just nu håller jag bara tummarna att jag kan komma imorn, för jag blev sjukskriven idag pga. magen. Men jag håller tummarna och meddelar OM jag inte kommer
  • J L
    Geraldine skrev 2011-06-01 12:47:54 följande:
    Hoppas du mår bättre imorgon Och skönt att det gick bra hos BM
    A, det var fantastiskt skönt! Glad
  • J L
    Limpan 83 skrev 2011-06-01 14:15:24 följande:
    Vad kul det ska bli att ses imorn! Ja vi chansar väl p¨å att det är öppet. Annars får vi hitta på något annat alternativ!

Kul att det gått bra hos BM för några. Jag vill också dit! Var ju 10 veckor sen sist. Får vänta ytterligare 5 veckor.. suck! Vilken vecka är ni i, eftersom att ni varit hos BM?

Kram
    är i vecka 20-21 Skrattande och stor som ett hus! hahaha
  • J L
    Limpan 83 skrev 2011-06-01 15:02:09 följande:
    Det tror jag inte :P Någon speciell anledning att du fick komma till BM, om man får fråga? behöver inte svara :) Jag skulle också vilja gå dit. 5 veckor känns som en evighet! Tror att mitt järnvärde är kasst!! Är så trött. Kommer hem från jobbet vid 5. Lägger mig och vilar. Går upp till dukat bord. Slänger mig i soffan, får anstränga mig att hålla mig vaken till lite över 19. Igår gick jag och la mig kl 19!! Tog min första järntablett idag på eget bevåg :P
    Nej det var inte av någon spec. anledning. Bara för att få reda på provsvaren och sedan mäta magen...
    Jag hade tyckao lov frymma värden! Men fick frågan om jag inte fått spruta emot röda hund? Det får väl alla barn i Sverige? 

• J L

Helloj mamsens!
    Idag mår jag mycket bättre och är redo för en fika ikväll! Ska bli grymt kul!!
    Och Skyrocket, jag tror vi får mäta och jämföra! *s* 

• J L
    skyrocket skrev 2011-06-02 10:53:40 följande:
    Mamaizon, då får du vara redo för en förlust ;) haha
    *s* De e luuugnt. Jag klår nog de flesta med hästlängder iaf.! Flört
    Guu jag kan knappt bärga mig, tycker det ska bli sååå kul!
  • J L
    Limpan 83 skrev 2011-06-02 11:19:50 följande:
    Ja det ska verkligen bli skoj!!! Är lite nervös, haha :-P. Ställde mig på vågen häromdagen, gått upp 4 kilo redan Så vacker man kommer vara i sommar :-P
    Underbart ju!! Skrattande Tänk på hur mkt vatten du samlar på dig också... det bidrar en hel del!
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011