Höstbäbisar i Västerås, 2011
Usch!!!
Imorn är det dags för det inte så efterlängtade mötet hos BM...lite "lagom" pirrig... men är mest stolt över mig själv av att få dra vikten i hennes ansikte! *moahahaha*
Okej..jag är kanske lite "djävulsk" idag, men jag tycker faktiskt att jag är berättigad det. För det första är det lika varmt som i H-vetet och för det andra så har jag nog fått foglossning... eller lossning av något väsentligt iaf., för det känns som om ryggen håller på å går av!
Ursäkta klagandet..*s* Jag låter nog mer bitter än vad jag är!
Allt bra med Er andra, såhär i übervärmen??
// Mamaizon
Åååh! Det gick superbra idag! 
Bm var inte alls på hugget idag och var väldigt positiv. Tack å lov. Men självklart kom hon med gliringar ang. min vikt, eller mer min "kroppshydda". Men hon frågade däremot inte OM jag gått upp eller dyl. 
- Jag fick höra min lilla skatt och hjärtat slår omkring 154 slag i minuten och vi följer kurvan precis som vi ska. Så nu kan jag pusta ut igen, till nästa gång! 

Ja, precis, Gränden. Men vi kan ju ses utanför allesammans så behöver vi inte vara oroliga att vi missar någon. Och är det stängt så finns ju alltid McDonalds och VasaParken!
Bara å hoppas isf att vädret håller i sig
Just nu håller jag bara tummarna att jag kan komma imorn, för jag blev sjukskriven idag pga. magen. Men jag håller tummarna och meddelar OM jag inte kommer
och stor som ett hus! hahaha
Helloj mamsens!
Idag mår jag mycket bättre och är redo för en fika ikväll! Ska bli grymt kul!!
Och Skyrocket, jag tror vi får mäta och jämföra! *s*

Tänk på hur mkt vatten du samlar på dig också... det bidrar en hel del!