• J L

Höstbäbisar i Västerås, 2011

nillis 86 skrev 2011-06-15 15:32:41 följande:
    Va kul att det gick bra!

Jag får det till att vi blit fyra i alla fall.. 
    7 är ju bättre än 0! Flört Ses sen!
    ♥ Höstbäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon
  • J L
    Geraldine skrev 2011-06-15 17:02:32 följande:
    Syns snart mamsens!

{#emotions_dlg.flower}
    Skrattande
    Samma plats, samma kanal! 
  • J L
    Nessie99 skrev 2011-06-19 20:32:47 följande:
    Här var det tyst, har ni det bra tjejer?
    Jorå, det är bra här, lite småförkyld bara. Men fullt upp! Imorn är det dags för MVC, och håller tummarna att tanten är lugn och harmonisk denna träff också...Tungan ute Själv då?? Glad
    Geraldine skrev 2011-06-19 20:48:29 följande:
    Hej tjejer! Allt är bra med klimpen i magen men själv har jag blivit sjuk tror jag. Är snorig och har jätteont i halsen Har bunkrat upp med halstabletter och lite godis framför en film. En positiv sak är att lilla bebisen sparkar jättemycket på kvällarna. Så himla mysigt Hoppas ni mår lite bättre än mig Kram!
    Mysigt med full rulle! Det är samma här. Inte en lugn stund i magen!Tungan ute 
    har också åkt på nå förkylning, den kommer och går, men känner mig lite "hängig". Men det hör ju till vårat "tillstånd" Flört Du får krya på dig!
    skyrocket skrev 2011-06-19 22:38:59 följande:
    Hej mamas! Här är det bra. Haft fullt upp senaste veckan med besök från pappa som bor i spanien. Så har knappt blivit någon tid vid datorn. När är nästa fika? Skulle så gärna vilja haka på. :)

Bebis har vissa lugna dagar och vissa helvilda dagar. ;) idag vaknade jag av att ärtan bökade runt. Mysigt!

Någon mer som har djävulsk foglossning? Vissa dagar gör de så ont att hundstackarn knappt får komma ut mer än runt huset. Sambon jobbar skift så de är lite svårt för honom att hjälpa till dygnet runt. Jaja.

Längtar tills på tisdag för då är det dags för första bm besöket sen inskrivningen (var iofs där dagen innan rul och testade ifall jag hade uvi men de räknas nästan inte. ;) sambon längtar massor efter att få höra ärtans hjärtljud. Spännande!!!

Hur har ni alla det?
    Geraldine, hoppas du mår bättre snart!!!
    Hej Sky! Det var länge sedan!
    Nästa fika är den 29/6 på Café Gränden kl.18:00, och denna gång ska alla ta med sig sina kalendrar så att vi kan boka in en ny träff Glad
    Tråkigt å höra att du fått sån hemsk fogl. Usch. Tack å lov har jag inte fått nå sånt...än.
    Köpte mig lite grav.bälten och maghållare förra veckan som jag använder flitigt - förebyggande? Vad vet jag, men skönt är det att få lite avlastning iaf.! Flört Vilken vecka är du i nu?? *nyfiken*
    Själv ska jag också till BM imorn, blir mitt 4e besök (om jag minns rätt)

Hoppas allt är bra med Er andra också! Längtar till den 29e!
    Hjärta //Mamaizon
  • J L
    skyrocket skrev 2011-06-20 10:53:03 följande:
    Mamaizon, skönt att det är bra med dig. :) ska försöka komma den 29:e. Tror inte att vi har något bokat då. Jag har ett sånt där bälte men tyckte det klämde ännu mer på kissblåsan än vad ärtis lyckas med själv så använder de knappt. ;P

Är i vecka 24 (23+) nu. :) dudå?
    Kraaaaam
    Vore ju superkul om du kunde! Glad
    Okej, well, det finns ju ett annat som lyfter magen, den kan jag rekommendera - men om den hjälper mot fogl. det vette katten, men skön är den! Flört 
    24 säger du, härligt!
    Jag är i vecka 22 (21+5)

Hjärta
  • J L
    skyrocket skrev 2011-06-20 13:44:22 följande:
    Mamaizon, jag hoppas verkligen att jag kan komma då. Vore väldigt kul :)

Känns som vi alla börjar komma en bra bit påväg nu. Spännande att se när bebisarna bestämmer sig för att kika ut.

Har du shoppat något till bebis? :)
    Jamen precis!
    En hel del faktiskt! Oskyldig *s* Svårt att låta bli!
    Själv då??
    Hjärta
  • J L
    Nessie99 skrev 2011-06-20 16:53:02 följande:
    Ja, det hoppas jag också! Annars får hon med mig att göra Flört

Bra med mig, känner av tröttheten bara! Bara en vecka kvar (typ) tills vi ses igen, då får man ju mer energi! Solig
    *hihi* Va bra att jag har dig i ryggen! Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk} Ja, visst får man en liten energy boost efter våra möten??Glad
  • J L
    skyrocket skrev 2011-06-20 19:59:36 följande:
    Mamaizon, vad har ni shoppat? :) här har det köpts vagn, bodysar, mjukisdjur och böcker. Hehe. ;P
    Vagn? Oj! Nej gu, jag har typ "bara" köpt kläder, nytto-saker, amningskudde, mobiler och lite smått och gott...
  • J L

Det var underbart att ännu en gång få höra ljudet av mitt lilla hjärtegryn i magen ♥ Stadiga 154 slag i minuten - det är en livlig en! *ler* Plus att gullet hade hicka under tiden, vilket lät väldigt roligt i högtalarna. ♥ Ökat 2kg sedan inskrivning och 3cm större mage sedan sist. Om "bara" 17 veckor här Baby L i min famn! Hjärta

• J L
    skyrocket skrev 2011-06-21 21:00:55 följande:
    Mamaizon, glömde helt bort at kommentera ditt inlägg. Virrig.

Härligt att ha lyssna på bebis och häftigt med hicka! Känner du när bebis hickar eller hörde du "bara" hos bm? :)
    Hehe..ingen fara!
    Jorå jag både känner och gubben min tycker sig höra saker som "klånkar"... *asg*
    Sen OM man kan höra eller ej, well, vilket som så är det mysigt!
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011