Inlägg från: Nessie99 |Visa alla inlägg
  • Nessie99

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Än så länge kan jag på tisdag, så ok med mig! (snabba svängar på mitt jobb)

• Nessie99

Det går bra. Vaknade av åskan i morse men tror inte att bebben gjorde det :)
    Har börjat våga visa att jag har mage nu, känns skönt att slippa dra in allt, särskilt iom att det är sommar nu! Blir lite svårt då ;)
    Ser fram emot tisdag!

• Nessie99

Min bebbe blir sur på mig (sparkar) när jag böjer mig fram för länge. Helst ska jag luta bakåt och knäppa upp byxorna, men det skulle allt se ut på ett jobbmöte, haha! ;)
    Så snart lönen kommer in blir det klädshopping för min del. Så väldigt glad att vara gravid på sommaren, med alla vackra klänningar som finns! Var finns de bästa mammakläderna i stan då? Ni som vet.

• Nessie99

Älskar Gina! De har så snygga kläder. Ska prova HM också. Kollar din blogg i helgen, jag gillar tips!

• Nessie99

Hela fem veckor kvar till nästa BM-besök... suck! Ska passa på att fråga om föräldrautbildningen då... jag hittar ju ingen information på nätet! The Almighty Internet har väl förstås inte svar på alla frågor som finns här i världen.
    Å ena sidan är jag lite orolig över att få plats på en utbildning iom semestern, å andra sidan har jag inte hört många säga att de fick något ut av mötena... Ska man orka bry sig?

• Nessie99

Mamaizon: men, varför vrickad? Gjort något dumt? (har sovit dåligt inatt så förlåt om jag missat ngt inlägg om det. Är ohyggligt trött just nu)

• Nessie99
    skyrocket skrev 2011-05-15 16:31:59 följande:
    Jag vet inte om sambon hade planer på tisdag men isf kanske jag kan ta med hunden? Förutsatt att det är bra väder såklart. Han är lite bananas han med men snäll, haha. ;)
    För mig är det ok, jag gillar hundar.
  • Nessie99

Nej, hon hade blivit utbytt innan inskrivningen var över kan jag säga! Herregud vilken människa! Tycker dock inte att du ska behöva bevisa nånting för k***ingen, är man korkad så är man. Jag tror att hon VILL bli utbytt, med den attityden. Eller så är hon i fel yrke. Tvi för henne!
    Jag tänker på er nu, hoppas att allt har gått bra och att ni kan lägga hennes kommentarer bakom er.
    Kram

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011