Inlägg från: skyrocket |Visa alla inlägg
  • skyrocket

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Mamaizon, skönt att det bara är en liten del och inte alla! :) självklart ska jag berätta hur det gått. Går det bra kommer ni få tejpa igen munnen på mig för att få lugn och ro ;)

Haha, nästa gång får du lov att filma dansen! Glädje ska spridas. ;) grattis till ny månad, snart har ni er lill* hos er!

• skyrocket

Trz, men om du frågar snällt kanske ni får tillåtelse att filma lite ändå. Kanske inte hela tiden men litegrann så att du kan få se senare. Håller tummarna för det iaf! :)

• skyrocket

Anette85, är du framme rätt dag kan du få vårt slyngel alldeles gratis ;) trots ålder när hunden väger över 40kg är inte jätte kul ;) men jag håller med dig, de är verkligen fina. Vi får ordna en träff för oss gravida i västerås någon gång så kan jag kanske ta med honom.

(måste även tillägga att just nu, när han ligger tryckt tätt intill mig i sängen och är världens lugnaste/gosigaste, så är han värd allt i världen. :)

• skyrocket

Anette85, Men ska vi försöka ordna någon sorts träff? En fika? Picnic? Promenad på tex björnön? Några förslag? :)

• skyrocket

Djäkneberget låter supertrevligt! Jag är nog yngst? 89:a så fyller 22 i år. Men ganska trevlig ändå ;)

Limpan83, tack! 27/5 är inte såå långt bort ändå. Dessutom tyckte jag att veckorna sprang förbi, bara de senaste dagarna som gått långsamt. ;P

• skyrocket

Mamaizon, för mig är det heelt ok! Lättare att ha lite koll på varann då :)

Min BF är 9/10 men blir säkert flyttad idag. Haha

• skyrocket

Limpan83, du kan alltid ge bort några år till mig ;) gärna utseendemässigt, får ofta höra att jag ser ut att vara 16. Inte så roligt!

Unga mödrar går på femman också såg jag för någon dag sedan. Tittade jätte mycket på det när de visade 5 avsnitt på raken på mtv. Haha, enda gången jag tittat på mtv tror jag.

Ang träffar så har jag ett önskemål om nästa helg. Denna helg ska jag på möhippa och sista helgen i maj är det bröllop. Annars funkar de flesta vardagarna också :)

• skyrocket

Nu har vi varit på rul. Allt såg så bra ut så och ärtan var mycket lugnare denna gång, vinkade lite och sparkade några gånger bara. Kanske lägger in någon bild sen. :)

Nytt bf datum 12/10

• skyrocket
    J L skrev 2011-05-06 16:46:30 följande:
    Åh va roligt att höra!
    vore super kul med bild! Skrattande

Okej.. så pass?? Då skriver jag till det så har alla lämnat sina BF datum nu... bara jag kvar! hahaha
    Ska försöka hitta sladden till datorn (tagit kort med mobilen på ul-bilderna) sen kanske det kommer en bild eller två. :) Vart bara flyttad 3 dagar så det känns superskönt! :)

Såg att du lagt till mig i bf listan, tack!
  • skyrocket

Hej alla söta mammor!
    Hoppas ni haft en bra helg och att den nya veckan börjat bra. :) Kan man annat än älska vädret vi har idag? Så skönt!!

Min helg har varit otroligt bra. Möhippa i sthlm i lördags och födelsedagsfirande för min sambo igår. Så mysigt att umgås med alla nära och kära. Har gett mig ut på en långpromenad med hunden och snart ska jag cykla iväg för att träffa några vänner och äta glass i solen. Är så lycklig just nu så det är helt galet.

(Att brösten börjat läcka, foglossningen gör ont och huvudvärken inte vill ge med sig struntar jag i idag. Haha)

Kram!

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011