Inlägg från: Geraldine |Visa alla inlägg
  • Geraldine

Höstbäbisar i Västerås, 2011

J L skrev 2011-05-17 22:19:41 följande:
    Hej hopp!
    Allt bra med Er?
    Här är det toppen! Fick ett halsband igår, med en jättefin liten bjällra (en såndär "typisk" bebisgrej) och h*n reagerade jättestarkt på den! Blev nästan lite sur. Rörde sig som jag vet inte vad så fort den "plingade" till. Och det gör h*n fortfarande...superkul!
    Kan rekommendera att köpa en! Och jag lovar att det inte blir en lugn stund! *hihi*
    Häftigt! Vart kan man hitta sånt?
  • Geraldine

Vad många fina det fanns! En sån ska jag definitivt införskaffa inom ett par veckor

Ska vi försöka leta fram ett nytt datum för fika kanske?

• Geraldine

För mig blir det svårt med helgerna, men vardagar kan jag i alla fall efter 16 om det skulle behövas. Vore ju kul om alla kunde vara med

• Geraldine

Ville bara önska er en trevlig helg!

{#emotions_dlg.flower}

• Geraldine

Hej tjejer! Här är det bra, förutom trötthet och illamående. Angående dagar så kan jag nästan alla dagar. Har inget jobb för tillfället så har inte så mycket att göra om dagarna. Ser framemot att träffas

Kramar

{#emotions_dlg.flower}

• Geraldine
    Limpan 83 skrev 2011-05-27 10:31:23 följande:

Heeeej!!

Är världens lyckligaste!! Var på RUL idag, allt såg fint ut :) Vi ska få en pojke!! Jag är överlycklig. Vilken bra start på helgen.

Kram

Grattis! Vi var på UL i torsdags och fick också veta att vi ska få en liten kille! har varit så glad sen dess så har bara gått runt och flinat för mig själv

Hoppas ni mår bra tjejer!

Hjärta
  • Geraldine
    Limpan 83 skrev 2011-05-27 12:20:41 följande:
    Tack tjejer :)

Geraldine: Grattis!!! haha ja man är sååå lycklig! Kan inte heller sluta le. Det börjar kännas så verkligt nu. Vi ska bli mammor i oktober!! :)
    Jag blev framflyttad en hel vecka så nytt BF-datum för mig blir 7 november :O Tyckte det lät mycket men barnmorskan sa att det var helt normalt och bebisar växer i sin egen takt och att jag kunde ha ägglossning en vecka senare än vad jag trodde att jag hade. Så jag får väl lita på henne
  • Geraldine
    Limpan 83 skrev 2011-05-27 14:41:57 följande:
    Ja jag förstår mig inte riktigt på det där. Jag vet att jag hade ägglossning fredagen den 4 feb, fick megastarkt utslag på äl-stickan. Inget utslag dagen efter. Men ägget kanske inte fäster förräns efter några dagar...? Aja, bara den växer och kommer ut någon gång så är jag nöjd, haha.
    Ja att bebisen kommer ut och är frisk är det viktigaste
  • Geraldine
    Blomma80 skrev 2011-05-30 10:45:03 följande:
    Sorry att jag har kapat er tråd här å bara prata om rul hela tiden... men fick höra i helgen att from. 19 maj så berättar de för alla som vill veta vilket kön bäbisen har. Om de kan se det såklart, fast de flesta va er kanske redan gjort erat? Är det första bäbisen för er alla eller är det någon av er som har barn sedan tidigare?  E lite lat och orkar inte läsa igenom hela tråden ;)
    Vad kul att reglerna ändras Det är första bebisen för mig i alla fall. När ska du på RUL?
  • Geraldine
    Blomma80 skrev 2011-05-31 08:43:45 följande:
    Vad mysigt med första, kommer du ha massa mysigt å gå på som babymassage, babysim å babyrytmik Skrattande
    Komma i väg på sånt där med en som precis fyllt två känns lite överkurs, men ska försöka så gott det går. Alltid kul å träffa andra mammor och prata av sig Glad
    Jag har ju som sagt varit hemma mammaledig och vet massa om öf och så vidare så de e bara å fråga...
    Ja det ska bli jättekul :) Längtar så..
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011