Höstbäbisar i Västerås, 2011
Just det, finnar! De är hemska. Jag har aldrig finnar, bara när jag är gravid. Tack och lov försvinner dem efter förlossningen, men jösses vad tröttsamt det är att klämma finnar som en annan trettonåring :P
Just det, finnar! De är hemska. Jag har aldrig finnar, bara när jag är gravid. Tack och lov försvinner dem efter förlossningen, men jösses vad tröttsamt det är att klämma finnar som en annan trettonåring :P
Det har varit en lugn och bra midsommar. Fick dock åka upp en sväng till förlossningen på midsommarafton då bebisen, som i vanliga fall är väldigt, väldigt aktiv, inte hade rört sig på över ett dygn. Då ville de att jag skulle komma upp på koll, och självklart började h'n sparka när jag satt med CTG. H'n verkade inte gilla plattorna de sätter på magen, för h'n sparkade direkt på dem så det dånade i hela rummet av ljudet som blir. Hjärtljuden låg på 142-162. Det fanns tyvärr ingen läkare på förlossningen, så det blev inget UL, hade kunnat få vänta hur länge som helst på det.
När är nästa träff? :)
Jag tänkte komma imorgon :) skyrocket, hoppas du också kan komma!
Attans, jag kom på idag att jag inte alls kan komma med idag :( en kompis till mig fyller år, så vi ska över dit ikväll..
Mamizon: Här är allt bra, har lagt in sista växeln i mitt pluggande, så att jag ska vara klar på fredag. Ligger väääldigt långt före, men vill bli klar så att jag kan få lite sommarlov och så att sonen kan få komma hem på semester från dagis och att jag bara kan fokusera på honom.
Snart får vi också se vårat pyre! Visst skulle ni också till Tittut? Vi ska ju dit på lördag :) har också passat på att boka hotell, så vi får en mysig hotellnatt bara jag och karln. Liten minisemester! På lördagen blir det UL och mys med middag och på söndagen shopping ;)
Nessie: Det blir ingen riktig långsemester detta året, vi kommer bara åka på lite små utflykter här och var. Har årskort på Parken zoo, och sen ska vi till Junibacken i Sthlm någon dag. Men annars blir det lugnt, sambon jobbar hela sommaren troligtvis.. :/

.

Maxi cosin är riktigt fin faktiskt, speciellt 4:an :)
Nu har vi kommit hem från Sthlm där vi varit och kollat på den lilla i magen, och nu vet vi att i oktober kommer våran Elliot att få en LILLASYSTER! :)