Inlägg från: Geraldine |Visa alla inlägg
  • Geraldine

Höstbäbisar i Västerås, 2011

J L skrev 2011-06-01 12:41:56 följande:
    Åååh va roligt! Skrattande
    Ja, fiken brukar vara öppna trots röda dagar - fler som vill fika då! Flört Ja, precis, Gränden. Men vi kan ju ses utanför allesammans så behöver vi inte vara oroliga att vi missar någon. Och är det stängt så finns ju alltid McDonalds och VasaParken! Flört Bara å hoppas isf att vädret håller i sig Cool Just nu håller jag bara tummarna att jag kan komma imorn, för jag blev sjukskriven idag pga. magen. Men jag håller tummarna och meddelar OM jag inte kommer
    Hoppas du mår bättre imorgon Och skönt att det gick bra hos BM
  • Geraldine

Jag är med på att ses i morgon!

Limpan83 Jag vill också till BM. Måste dock vänta 6 veckor Obestämd dryyygt Tungan ute

• Geraldine
    J L skrev 2011-06-01 14:54:24 följande:
    är i vecka 20-21 Skrattande och stor som ett hus! hahaha
    Är 17+1 idag och blir jättestor om magen på kvällarna. På morgnarna ser den ut som vanligt, men på kvällarna ser det ut som jag är typ 30:e veckan haha :D
  • Geraldine

God morgon tjejer! Vi syns ikväll! Hur många blir vi?

{#emotions_dlg.flower}

• Geraldine
    J L skrev 2011-06-02 11:26:17 följande:
    Vi verkar iaf. bli närmare 6 om jag inte räknat helt i nattmössan... Jag kommer iaf! Flört
    Kuul Skulle vi möta upp alla utanför Gränden?
  • Geraldine
    J L skrev 2011-06-02 11:32:34 följande:
    Yes box! Tungan ute
    Jag är den mulliga tjejen med långt brunrött hår Tungan ute
  • Geraldine
    J L skrev 2011-06-02 11:42:34 följande:
    Okej! GladEn fråga till Er alla: Hur kommer det sig att Ni "valt" att vara anonyma, ingen bild osv.? Är det av en spec. anledning? *nyfiken*
    För min del är det bara att jag inte vill lägga ut namn eller bild på mig, har inget behov av det
  • Geraldine

Vi syns snart tjejer! Ska gå ut till bussen om ett tag Har blåa jeans och randig tröja

{#emotions_dlg.flower}

• Geraldine

Hoppar in snabbt för att säga godnatt och tack för ikväll! Det var supertrevligt! Skrattande

{#emotions_dlg.flower}

• Geraldine
    J L skrev 2011-06-03 10:28:04 följande:
    Men dåså! F*n jag sa det till tjejerna igår," vadå har vi två Pernillor?"
    Men nu är det uträtt, som sagt! Flört Det var jättekul att vi blev så många igår!

Jag kan knappt berga mig innan det är dags igen! 
    Samma här! Hoppas ni får en bra dag idag! Ska strax åka hem till min lilla mamma och mysa

{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011