Höstbäbisar i Västerås, 2011
skyrocket skrev 2011-05-05 18:23:29 följande:
Mamaizon, aw va söt du är. Tack! Håller med om att man inte måste vänta flera år innan man förlovar sig osv. Känns det rätt så why not? ;) Jag (eller vi) har en rottweiler hane på snart ett år. Har du/ni någon hund?
Det var så lite så!Jag håller med dig, why not? Jag kör på mottot; "jag lever idag och imorgon. Inte igår eller för en vecka sedan. Jag blickar framåt - då framtiden ser ljus ut!"
Och de som inte håller med (typ familj) de behöver heller inte vara med och dela livets goda stunder! Så tycker jag iaf, och min man står bakom
Vilket är superskönt!Åh en rottis! De är ju sååå söta! Underbara hundar! Tyvärr har jag/vi ingen hund än..har alltid velat ha en dobermann... men det ska införskaffas. Helt klart. Men det får nog bli när vi flyttat ut på landet, någongång i framtiden!
Men jag/vi har lite delade åsikter om hund. *s* Jag vill som sagt ha en dobermann medans min man vill ha en pincher... hela och halvan liksom.

Uscha, nu vill jag verkligen veta om det är en eller två där inne... man får ju magsår av å vänta! hahaha