Inlägg från: Nessie99 |Visa alla inlägg
  • Nessie99

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Mamaizon: se nu till att få henne att SKÄMMAS riktigt ordentligt för att hon har fått dig att må så dåligt! Jag är superglad för er skull!! Snälla, byt BM oavsett! Hon ger dig ju felaktig information! Ingen ska heller behöva känna sig kränkt hos en barnmorska, man går ju dit för att få stöd. Gillar du inte Hemdal kan jag varmt rekommendera Kraftkällan. Det finns säkert andra mottagningar du kan vända dig till också.

Nu är jag osäker på om jag hinner till Västerås till kl13, eftersom jag ska till Arboga på morgonen. Kan ju försöka, men ser inte ljust ut. Säg till om ni träffas fler ggr, så dyker jag upp då.

Nu ska jag och magen gå hem (från jobbet). Hörs senare!

• Nessie99

Nu är jag på väg hem från Arboga (senare än beräknat) och ser att ni har avbokat.
    Vill verkligen träffas (och prata m folk som också vill babbla bebisar!) så håller utkik efter fler datum- och tidsförslag.

Vi ses och hörs!

• Nessie99
    Bottis skrev 2011-05-16 15:49:41 följande:
    Tack.

Berätta om mig själv. Hmm. Är 31, arbetar som lärare, väntar mitt första barn som är ett IVF-barn Bor med make, hans tre barn i en villa på landet där det även finns katter och en hund som delar på bostadsytan. Börjar väl så smått begripa att jag är gravid. Går hos MVC vid Oxbacken.

Det var lite om mig Vilka är ni andra?
    Åh, jag vill också bo på landet! Some day....
    Om mig: är 33, första barnet, uppväxt i 08-området, men flyttade till Västerås när jag träffade världens mest underbara man! Vi är verkligen störtförälskade i varann och anledningen till att jag väntade så länge med att skaff barn är för att jag sedan länge hade bestämt mig för att inte starta familj förrän jag hade träffat någon jag visste att det skulle hålla med. Kan inte direkt säga att jag var redo ekonomiskt innan heller...
    Min sambo har redan ett barn sen tidigare, som vi har på halvtid, men det här är hans första barn med mig! (så det så!) Flört
  • Nessie99
    J L skrev 2011-05-14 10:37:56 följande:
    Men ring din BM innan och fråga - det är lika bra! Och så säger du att du är lite fundersam bara... Jag tror det är det bästa, så slipper du gå och fundera!
    Ringde BM och jag är tydligen uppskriven på någon lista. Kallelse skickas ut v24-26. Undra varför de inte tar upp sådana saker under inskrivningen... strunt samma, nu vet jag iaf, tack för peppningen! Glad
  • Nessie99

Vad sägs om nån dag direkt efter jobbet, vid 16-17? Är det nån som inte kan då? Har för mig att helgerna var uteslutna?

• Nessie99

Oj vilket hästjobb du har gjort Mamaizon! :)
    Kan inte inboxa dig från fånen, så skriver här. Åker bort över helgen men återkommer om när jag kan då jag och sambon har kommit tillbaka till Västerås.
    Ha en fin helg!

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011