Inlägg från: skyrocket |Visa alla inlägg
  • skyrocket

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Ang träff så kan jag så gott som alltid. Är uppbokad på torsdag och fredag denna vecka bara. :)

• skyrocket

Tisdag funkar för mig. :)

Trodde man bara skulle kräkas första trimestern men tji fick jag. Hatar verkligen att kräkas och undviker det in i det längsta men idag övermannades jag igen. Blä. Ska kurera mig med sol på balkongen, heh.

• skyrocket

Mamaizon, tog prostafen när de var som värst men nu mer mår jag bara panikilla någongång ibland. Så det känns ändå okej.

Fyyy vad jag är förbannad på min jäkla svärmor. Var födelsedagsfika för sambon här i helgen och då visade sambon bilderna från rul för henne. Varpå hon sedan la ner de i sin väska. Sambon förklarade då att det var våra bilder och att han bara ville visa dom - hon plocka upp och gav tillbaka med kommentaren "trodde jag fick dom". Jaja, sånt som kan hända tänkte jag då sambon berättade det på kvällen. Men så idag när jag skulle plocka fram och titta på bilderna så är en borta. Kan ge mig fan på att den är kvar i hennes väska. Blir så förbannad! Den bästa bilden dessutom.

Hej gravidhormoner. Nä, borde nog sova.

• skyrocket

Anette85, sambon ska ringa henne idag men jag blir bara så trött. Jaja, ska försöka släppa det nu. ;P

• skyrocket

Mamaizon, tänk på att bilderna kostar 30kr/st och de tar endast kontanter. Bra att veta! :)

• skyrocket

Nu är jag ännu mer förbannad på svärmor. Inte nog med att hon fått med sig bilden hem, för det hade hon. Nej, hon har dessutom gett bort den till sin mamma. Åh!!!! Blir så förbannad! Vill bara ha tillbaka den förbannade bilden :(

• skyrocket

Mamaizon, önskar att det var ett skämt. Men tyvärr inte. Sambon ska prata med sin mormor och lova henne en kopia istället. Så det löser sig säkert men jag känner mig SÅ förbannad! :(

• skyrocket

Den där åskan ja. Jag ääälskar oväder och har alltid gjort men inatt var jag inte det minsta kaxig. Kröp tätt intill sambon och tyckte det var riktigt obehagligt. Aldrig hänt tidigare. Gravidhormoner? Har fortfarande en olustkänsla i kroppen och känner mig väldigt ur form så att säga. Jaja, skönt att det är över i alla fall. :)

I övrigt mår jag bra. Bebis buffar på kvällarna men är väääldigt lugn all övrig tid. En liten nattuggla kanske? ;)

• skyrocket

Dagens positiva, har varit ute och cyklat, ätit mjukglass och kikat på mini-zoo ett par timmar. Det var välbehövligt för gravidhormonerna som varit lite bananas de senaste dagarna. ;) tyvärr känns det väldigt mycket i magen och ryggen nu så får vara sängliggandes ett tag. Jaja, det var det värt. :)

Jag vet inte om sambon hade planer på tisdag men isf kanske jag kan ta med hunden? Förutsatt att det är bra väder såklart. Han är lite bananas han med men snäll, haha. ;)

• skyrocket

Mamaizon, men herregud vilken bm!! :0 starkt av dig att ge henne fler chanser, det skulle jag aldrig gjort. Har din man varit med och hört hur hon beteer sig? Vad säger han isf?

Lycka till på RUL!!! :)

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011