Inlägg från: nillis 86 |Visa alla inlägg
  • nillis 86

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Hallå.. jo jag var hos branmorskan i går... det gick bra.. vi fick lyssna p å hjärtat.. låg på 146... allt verka bra... men vi får inte gå p å nån föräldra grupp.. dom e typ slut för sommaren =(.. men men..

Hoppas allt är bra..ses på fikan i morrn kramar.. 

• nillis 86
    Nessie99 skrev 2011-06-15 11:37:15 följande:
    Varit hos BM nu, allt normalt :)
    Fick lyssna på hjärtljud, magen mättes, blodtryck, blodprov och ska ta järntabketter fr.o.m. nu. Berättar mer ikväll. Blir vi bara tre stycken?
    Va kul att det gick bra!

Jag får det till att vi blit fyra i alla fall.. 
  • nillis 86

Hallå.. läst lite av era klagomål... jag håller med alla tjock och ful har jag kännt mig många gångar uder graviditeten känner inte igen mig själv... jag har redan gått upp hela 7 kilo sen inskrivningen... bävar för hur det har ska sluta.. är i vecka 27 nu... Du ska ju inte tro att det räcker med vikten nej finnarna ska ju plopp  upp hela tiden också.. aldrig haft en finne förut inte ens i tonåren... =( 

hehe lite grinig..

Hoppas alla får en bra mid sommar vi åker upp till dalarna och firar..

kram 

• nillis 86

hehe.. ja allt kan ju inte vara strålande...  det är ju bara en begränsad tid i alla fall... bra att det inte märktes=) det
     går lite upp och ner... 

• nillis 86

Tråkigt att eran killar inte kan följa med.. Jag skulle inte vlja gå själv heller.. men jag är så besviken att vi inte får gå på nån...=(

• nillis 86
    Nessie99 skrev 2011-06-30 23:55:05 följande:
    Du kanske vill följa med mig Nillis? Så kan vi gnälla efteråt om hur meningslöst det var? ;)
    Hehe ja absolut det gör jag gärna.. 
  • nillis 86
    J L skrev 2011-07-05 19:28:27 följande:
    Mamzens... jösses! Jag behöver Er hjälp! Gråter
    Sitter fast i barnvagnsdjungeln och blir bara mer och mer krullhårig (flint!)
    Vad har Ni köpt/tänker köpa för vagn???
    Jag var och provkörde några idag.. föll pladask för en vagn. Typiskt "bara" att den skulle kosta närmare 12 tusen med alla tillbehör... Tänk om man ändå vore miljonär...Guld i mun.Oskyldig
    Behöver all hjääääälp jag kan få! Tips tack! Solig
    Vi har köpt en nestor.. den e riktigt fin.. vi fick köpa den av en kompis för 500.. vi e lite budget... sen har vi fått en vagn också.. har inte sett den än men svärmor säger att den är jätte fin och fräch... så vi kan lägga pengarna på annat..

Va och handla lite kläder till lillen i går med en kompis var jätte kul... det närmar sig nu.. v.29 i dag=) 
  • nillis 86
    Nessie99 skrev 2011-07-06 12:37:35 följande:
    Hjälp nillis, v29! Går in i v28 om två dar, det är ju inte långt kvar nu!
    Kul m bvagnen, är ni nöjda? Vet inte hur en nestor ser ut...
    Ja det börjar närma sig det är kul.. nu börjar tiden som är kvar bli lite översiktlig... Det är en ganska standard vagn... kombi vagn... men ja tror att den blir bra... vi måste tänka på ekonomin också så jag tror det är en bra vagn i våran prisklass...

• nillis 86
    septembermamma2011 skrev 2011-07-06 14:00:58 följande:
    Efter besöket på spec.mödravården idag blev jag sjukskriven på grund av ryggvärken och sammandragningarna tillochmed 15/8 då jag (om det nu blir beviljat) går över på grav.penning .. Långledigt..

Så då kan jag ju komma på nästa träff också Glad 

Jag är också i vecka 29 (28+3), va roligt att vi är så nära inpå varann. Vi kanske ligger på BB samtidigt också Flört
    Jobbigt att du har ont.. men men.. då får du vara hemma och förbereda dig..

Ja kul att vi är nära... kanske ses på bb vore jätte skoj... hoppas vi ses vid nästa träffGlad
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011