mapena skrev 2011-08-29 10:58:30 följande:
Vad roligt med en babyshower septembermamma! :)
Haha, Maggan är ett original hon :) bra ändå att du låg under gränsen, alltid skönt att slippa oroa sig för något sånt. Jag fick ju också göra trots att jag haft bra värden, och jag hade 4,2 på fastnade mage och 5,5 efter 2 timmar när jag druckit den där sörjan! Hoppas att du får ett UL och får se sessan igen, lika bra att hålla koll om du har högt SF och vill kolla.
Vi har verkligen haft fullt upp hela helgen, så det är därför jag varit inaktiv. Hela fredagen+lördagen handlade om kalas, fick mycket fina presenter och hade det trevligt med familjen. Fick en byrå som ska användas till sessans kläder, presentkort på IKEA och en amningskudde + mycket annat.
Idag blir det besök hos BM, om 1½ timme ska jag vara där. Sambon är hemma och vabbar med sonen idag eftersom jag skulle dit + att jag måste plugga som ett djur eftersom jag ligger en vecka efter. Fick ju inte mina böcker förrän i fredags, trots att jag började i måndags..
Jo hon är ju en "one of a kind"!

Ett litet TUL vore inte helt fel... vill så gärna se henne igen

(vem vill inte se sin skatt i magen liksom??)
Vilka bra saker du fick! Så nu antar jag att det blir en tripp till IKEA snart då??

Limpan 83 skrev 2011-08-30 11:12:13 följande:
Hur var föräldraträffen igår för er som hade det?? Jag ska på min idag, är lite smånervös :) Ska till bm precis innan. Så det blir en riktig bebisdag. Vaknade dock med halsont så får väl trycka i mig några alvedon så jag ska orka med.
Den var innehållsrik och intressant, måste jag säga. Men hade kanske sett att det varit lite mer ON än luddande fram och tillbaka...Men men.. Hoppas det går bra idag iaf.! Håller tummarna för dig!