Inlägg från: anette85 |Visa alla inlägg
  • anette85

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Oj vilken berättelse... jag skulle ha blivit så ledsen och rädd om jag hade blivit utsatt för det där. Förstår inte att du orkar med ytterligare ett besök.

Jag håller verkligen tummarna för dig för RUL snart, det kommer gå superbra. :) Hoppas du får en massa bra bilder!

• anette85

Nja alltså kollar man på vädret så ska det bli regn och kollar man ut så ser det ju inte så trevligt ut så kanske vore bättre att träffas inne på stan så länge alla hinner se ändringen. Har du nåt förslag på café?

• anette85

Välkommen IShotMyMan!

Kan berätta lite om mig själv. Jag är 25, snart 26 och kommer från Norrland, ursprungligen från en liten by utanför Arvidsjaur. Har sedan flyttat runt lite och hunnit med att bo både i Skellelefteå och Umeå innan jag hamnade här. Bor tillsammans med min sambo Christoffer i en student tvåa nära högskolan. Jag är utbildad nätverkstekninker men det är nog inget som jag vill jobba med så jag har ingen aning om vad jag vill göra sen efter föräldraledigheten. Jag är arbetslös för tillfället, jag hade tänkte påbörja studier efter jul men blev gravid med ett fruktansvärt illamående istället. Intressen är väl fotografering och photoshop och just nu mycket bebisgrejer. Har även ett visst dataintresse och jobbar lite lätt med hemsidor.

• anette85

Vi ser väl om alla hinner svara att de har sett ändringen. För mig blir det bara bättre om vi kan träffas direkt på stan för jag vet inte riktigt hur jag går till djäkne utan jag hade tänkt ta bilen om det blir där och det blir bara besvärligt att ta med bilen in på stan sen, så då går jag hellre direkt. Men annars kan jag ju bara möta upp er inne på stan.

• anette85

Café gränden ligger föresten precis mitt emot där vi bodde när jag nyss hade flyttat hit. :) Jag har aldrig fikat där men det ser supermysigt och bra ut.

• anette85

Ska vi byta dag kanske? Om vi bara är 3 som kan, iofs är vi bara 2 som har bekräftat idag att vi kan så kanske är bättre att ta en senare dag och hoppas att fler kan vara med?

• anette85

Tror det beror på vilken barnmorska man får också. Våran var stenhård på att vi inte fick veta. :(

• anette85

Ryggen känner jag igen mig i... Har också rätt ont men jag tror inte jag känner av foglossningar utan mer träningsvärk av att magen blir större och man börjar gå annorlunda. Jag har dessutom varit ovanligt aktiv senaste veckan med mycket mindre vila under dagarna än jag brukar så det gör nog sitt också för att man ska få ont i ryggen.

Hoppas det går bra hos barnmorskan imorgon Mamizon, ska bli kul att höra om hon är lika knäpp som förut. Själv var jag hos barnmorskan igår och det gick jättebra, bebisen sparkade flera gånger på ultraljudsgrejjen som hon lyssnade på hjärtat med. :)

• anette85

De svängbara hjulen brukar ju gå låsa fast på de flesta vagnar. Vi är lite inne på en Urban jungle single vagn men vi har inte bestämt oss än, jag gillar inte riktigt bromsarna på den men jag har hört om så många som älskar den. Den har stora hjul där framhjulet går låsa fast så den ska va lätt att köra i snö även om det är en trehjuling. Finns så otroligt många olika vagnar så jag vet inte riktigt hur man ska kunna välja, vad är det egentligen som gör att folk blir supernöjda med en vagn medan de verkligen vantrivs med en annan? Vore ju skönt att lyckas välja en vagn man gillar direkt.

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011