Inlägg från: nillis 86 |Visa alla inlägg
  • nillis 86

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Hallå nu har man varit hos BM igen då allt såg bra ut... hjärtat pickade på 148 slag i minuten... SF mått på 27 cm... 

Mamaizon : testen där visar både det ena och det andra... mest att man inte kan veta.. lycka till i morgon, ska bli kul och höra om det var en pojke eller flicka... jag gissar på flicka...

• nillis 86

Mamaizon: Gud a kul skulle också vilja göra sånt där.. men men.. gud a nyfiken jag blir=) hoppas i får se några bilder sen...

Själ går jag in i vecka 30 i dag.. känns bra att va på 30...i ska på TUL nästa vecka ska bli kul att se om han växt ordentligt=).. ses i morrn då... kramar

• nillis 86

V.30 låter väl bra.. kör på det.. e ju kul om så många som möjligt kan komma... 

71.. dagar kvar... känns mycket ändå, nu vill man ju bara ha bebis här helst i går=)

• nillis 86

Hallå alla... idag har vi varit på TUL... allt såg bra ut.. beräknad vikt var 1700g.. kommer väga ca 3800 vid födseln.. ingen liten plutt heller.... va kul att få se honom igen...

• nillis 86

Jag fick göra ett tillväxtultraljud för att jag en gång i tiden haft en ätstörning.. så de ville kolla att man sköter sig och att bäbis växer som den ska... men inte mig emot.. och växt ordentligt hade han ju gjort=)

Blir det nån träff nästa vecka?

mamaizon:Hoppas allt går bra med era tester.. jag hoppas de bara vill vara extra säkra att allt är bra... de skeneraliserar nog.. inget personligt... men med din barnmorska vet man ju inte.. 

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011