Inlägg från: skyrocket |Visa alla inlägg
  • skyrocket

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Hej alla söta mams. Jag kommer inte in till stan idag. Har en fruktansvärd huvudvärk :( men ni får ha så roligt så hoppas jag att det blir en till fika snart!

• skyrocket

Mamaizon, jag har inte fått något mail :(

• skyrocket

Jag vet bara att man inte ska banta under graviditeten eftersom fettet då utsöndrar något sorts gift som är skadligt för bebis. Så har jag uppfattat det iaf. Men näringsdropp är väl inte att svälta? Du får väl i dig precis det du behöver då, varken mer eller mindre. Eller? Det är säkert ingen fara men kontakta bm eller läkare för säkerhetsskull.

Ledsen om svaret inte var något vidare. Bara mina tankar kring det hela. Ha en fin helg!
    Kraaam!

• skyrocket

Mamaizon, här är det bra trots att bebis lyst med sin frånvaro sen igår em. Inga sparkar eller buffar. Hm. Blir lite nojig men tror bebis bara tagit en vilodag, hoppas det iaf. :) hur är det med dig och bebbe?

Ang svar på träff så kan jag inte svara på mail från mobilen men nästa gång jag sitter vid datorn ska jag svara. :) tror dock att jag kan de flesta vardagar..lite beroende på tid.
    Kram!

• skyrocket

Wei! Halvvägs idag. 20+0. Det känns oerhört skönt faktiskt. :)

• skyrocket

Härligt att de gick bra mamaizon!! :)

Här går vi in i vecka 22 idag (21+0). Känns som att veckorna går fort nu. Skönt!!

En fråga ang imorgon, är gränden öppet trots att det är röd dag? Affärerna på stan har öppet 12-16, därför jag undra. :) visst var det gränden vi skulle till..eller? :)

• skyrocket

Jag är i vecka 22 (21+) och ska till bm den 21:a. Känns som en evighet tills dess. Men men..

Jag tror jag kommer till fikan idag, hoppas jag ska hinna. Jag är hon som är stor som ett hus ;) haha

• skyrocket

Mamaizon, då får du vara redo för en förlust ;) haha

• skyrocket

Mamaizon, jag surfar på fl från mobilen och kan inte lägga in bild eller så då. Är för lat för att sätta mig vid datorn och fixa det. Hehe. ;)

Jag är tjejen med kort röd/brunt hår, ljusa jeans, gult linne och vit oversize skjorta. :) (alt en blå kofta) är påväg in till stan redan nu, ska hinna med lite shopping med sis innan fikat :)

• skyrocket

Hej sötosar! Jag kommer tyvärr inte. Har så sjukt ont i ryggen efter en heldag på stan. :( hoppas ni får det trevligt och att vi kan ses en annan dag. Kraam!

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011