Inlägg från: septembermamma2011 |Visa alla inlägg
  • septembermamma2011

Höstbäbisar i Västerås, 2011

PUPP är nån form av utslag som kommer över hela kroppen och som kliar och svider något fruktansvärt tydligen. Man får tom. ligga inlagd på sjukhus med medicinering och salvor som underlättar...

Vet inte hur det är med FK när man är arbetslös... FK är ju himla klurigt öht tycker jag :S

Förresten så sov jag non stop hela natten utan att vara uppe eller ligga vaken en enda gång. Helt otroligt underbart! Det va väääldigt länge sen och det lär ju inte bli särskilt mkt sånt framöver Drömmer 

• septembermamma2011

Vet hur jobbigt det är med SD, jag började få mina typ i v. 16 och är nu sjukskriven på grund av dem bland annat..

Uppdatering efter BM besöket idag:

V. 34 nu då alltså..

Inga prover togs, det blir nästa gång.
    Sf måttet var 31 så nu håller jag mig duktigt till kurvan Flört
    Tror blodtrycket va 115/75 (brukar vara 120/70)

Hjärtat låg på 140 slag/min precis som förra gången, denna gången var dock bebis lite snällare och for inte runt och sparkade på dopplern som den gjorde sist Drömmer
    Sist låg bebis också på tvären men nu har den lagt sig med huvudet neråt Skrattande Sambon fick order om att övertala bebis att stanna så Tungan ute

Glömde väga mig, det gör vi inte som rutin utan det får man kolla själv om man vill.

Vet ej än hur det blir imorrn, det är sambons sista semestervecka så vi kanske sticker iväg en sväng. Men dyker det upp en extra med mage som ni inte sett förut så är det nog jag Flört 

• septembermamma2011

Har sovit konstigt inatt.. Mkt sammandragningar och jättetryck mot blygdbenet varje gång så det känts som att Lill*n varit på g ut. H*n låg ju med huvudet neråt sist vi va in så jag antar att h*n kan ha kasat ner en bit till och därav det väldiga trycket nere i bäckenet varje gång det blev lite trångt Drömmer Glömmer av mig också att bebis får syret genom navelsträngen så jag fick för mig att den skulle kvävas där nere Tungan ute Känns väldigt logiskt att tro det när man är halvvaken mitt i natten Flört

• septembermamma2011

Grattis Misslie!!!
    Vilket gulligt namn Hjärta
    Hoppas ni mår bra! Nu får du uppdatera från sjukhuset för jag antar att ni blir kvar ett litet tag?

• septembermamma2011

Min bebis är det också full rulle på hela tiden tycker jag Förvånad Vaknar av böket på nätterna också. Nu på morgonen har lillskiten gått bananas på mina revben..

• septembermamma2011

Ja det är helt galet! Men oooh va långsamt det går nu, särskilt när en av sambons bästa kompisar fick sin lilla i lördags.. Blir ju ännu mer sugen då! Hjärta

• septembermamma2011

Spants: Välkommen!

På tal om dygnsrytmer... Igår la jag mig vid 23 och då var det full rulle tills jag somnade ifrån det (tog ett bra tag). Vaknade strax innan 02 och då va det också full rulle därinne. Bådar inte gott Flört 

• septembermamma2011

Och jag är 24 och bor med in sambo på helt andra sidan stan från de andra Flört

Har haft sammandragningar nästan konstant sedan igårkväll, magen vilar bara en kortis imellan.. Fortfarande igång. Men den lill* där inne sparkar på som vanligt och de känns bara lite i ryggen så jag avvaktar.

Det är ju bara 34 dagar kvar för mig så det är ju inte hela världen om den skulle komma nu Glad Troligtvis kommer de väl ge sig snart sen blir man igångsatt efter att ha gått över tiden ändå Flört

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011