Inlägg från: skyrocket |Visa alla inlägg
  • skyrocket

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Wiho!!! Var hos bm idag och allt var superb. Bebis är en riktig vilding som sparkade bm flera gånger då hon undersökte. ;P hjärtljudet låg på 150, mitt sf mått på 23 och allt såg så bra ut så. Lite lågt järn så ska börja med järntabletter men i övrigt toppen. Plus 3kg, sååååå nöjd! En kompis som ligger 2 veckor "efter" mig sa igår att hon gått upp ca 12 kg, vart lite orolig att jag också skulle ha gjort det men inte då. Helst ska jag gå upp max 10kg så bm tyckte att jag ligger bra till. Skönt!! :)

• skyrocket

Blomma80, jag bor i Hallstahammar så går på vårdcentralen här. :) dudå?

Geraldine, känner igen det där. Blir alldeles varm och lycklig när Ärtan sparkas och buffas. Såå mysigt!!

• skyrocket

Mamaizon, glömde helt bort at kommentera ditt inlägg. Virrig.

Härligt att ha lyssna på bebis och häftigt med hicka! Känner du när bebis hickar eller hörde du "bara" hos bm? :)

• skyrocket

Madeleine, kul att du hittat hit. Välkommen!! :)

• skyrocket

Magen mår bra. Full fart hela kvällarna, vår vilding. Hur är det själv? Snart dags för 3d ul va? :)

• skyrocket

Åh jag är så avis på er som ska på tittut! Hade såå gärna velat gå dit o göra ett 3d/4d ul men sambon vill verkligen inte veta kön så jag får snällt vänta tills bebis kikar ut. Men om ni vill får ni gärna bjuda på bilder efter ni varit där, bilderna är så häftiga. :)

Igår hade jag en riktigt dålig dag på em/kvällen. Sov flera timmar, kände mig nere och opepp på allt vilket slutade med att jag storbölade i soffan för att "jag är så tjock och ful." Stackars sambon visste inte vart han skulle ta vägen riktigt. Hormoner, you got to love them.. ;)

Idag har jag festat på melon, såå gott. :) hur mår ni idag och hur ser midsommarplanerna ut?

• skyrocket

Söta ni är! Idag känns det mycket bättre, älskar ju min bula egentligen. Övervikten får jag ta tag i efter bebis kommit i höst. :)

På midsommar ska vi till vänner och grilla. Tror det blir super mysigt. :)

Limpan, låter som att du har ett tufft jobb!! Kan du gå ner något i tid alt byta arb upg? Du ska ju inte behöva ha så ont.

• skyrocket

Madeleine, då har vi samma mål. Bröllopsform sommaren 2012 är det som gäller här ;P behöver inte gå ner alla överviktskilon men alla gravkilon (hittills tre) och så många övervikts som möjligt. ;P

• skyrocket

Madeleine, jajo. Har ju varit förlovade sen okt 09 så det börjar bli dags ;P men vi kommer isf fixa allt i början av nästa år. När allt förhoppningsvis lugnat sig lite och vi kan planera ordentligt. :) hur ska ni gifta er? I kyrka eller borgligt? :)

• skyrocket

Här är det inget vidare idag. Vaknade kallsvettig med onda sammandragningar vid fyra inatt. Har fortsatt under dagen. Var in till bm som kollade uvi, blodtryck och bebis hjärtljud som allt såg bra ut. Dock började jag gråta då hon klämde på magen eftersom det gör så ont. Bm ringde förlossningen som sa avvakta under kvällen, blir de inte bättre ska vi åka in. Usch! Känner mig så orolig. :(

Kram på er mamas!

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011