• J L

Höstbäbisar i Västerås, 2011

skyrocket skrev 2011-05-10 09:19:50 följande:
    Ang träff så kan jag så gott som alltid. Är uppbokad på torsdag och fredag denna vecka bara. :)
    Asingbajsing! Att jag inte såg det tidigare...*d'oh*Skrikandes
    ♥ Höstbäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon
  • J L

Förbise förra inlägget... Jag var lite för "snabb/seg" innan jag såg vad skyrocket skrivit...

Tisdagen den 17/5 kl. 13.00 på Djäkneberget Cool
    Vad säger Ni om det?
    Det känns som om det måste väljas en dag för att det ska ske och inte rinna ut i sanden - så säg nu vad ni tycker och tänker! Glad

För er som vill veta mer om Djäkneberget kan besöka deras hemsida för mer info.
    www.djakneberget.se/

• J L
    Limpan 83 skrev 2011-05-10 10:29:07 följande:
    Bra initiativ!! Som det ser ut nu så kan jag då. jag ska på en arbetsintervju nu i veckan och skulle jag ffå jobb så måste jag ju ta det. Men jag ska göra allt för att inte tisdagen ska bli uppbokad :) Hoppas att ni andra också kan!

Är helt slut idag! Migränen har släppt nästan helt men igår spydde jag såfort jag fick något att äta eller dricka och jag sov hela dagen och kvällen. Känns som en ångvält har kört över mig idag. Men men
    *jubel* yes! Två styckna än så länge! Skrattande

Jag får önska lycka till på arb.intervjun! *håller tummar och tår*

Hoppas även att du blir bättre så att du kan få njuta av det underbara vädret! <3
  • J L
    skyrocket skrev 2011-05-10 10:44:52 följande:
    Tisdag funkar för mig. :)

Trodde man bara skulle kräkas första trimestern men tji fick jag. Hatar verkligen att kräkas och undviker det in i det längsta men idag övermannades jag igen. Blä. Ska kurera mig med sol på balkongen, heh.
    Hualigen, aldrig roligt att må så pass dåligt... har du testat sådana här "typiska" hus-gravid-kurer??
  • J L
    Geraldine skrev 2011-05-10 19:28:35 följande:
    Kom på att jag kanske inte alls kan på tisdag. Har mycket att göra nästa vecka =/
    Ajdå.. Rynkar på näsan
  • J L
    Geraldine skrev 2011-05-10 20:49:30 följande:
    Jag ska kolla upp lite, annars blir det kanske en till träff längre fram
    Dt blir det med all säkerhet!
  • J L
    Nessie99 skrev 2011-05-10 23:28:29 följande:
    Än så länge kan jag på tisdag, så ok med mig! (snabba svängar på mitt jobb)
    Härligt å höra! Hoppas det går vägen! Glad
  • J L
    skyrocket skrev 2011-05-10 23:54:39 följande:
    Mamaizon, tog prostafen när de var som värst men nu mer mår jag bara panikilla någongång ibland. Så det känns ändå okej.

Fyyy vad jag är förbannad på min jäkla svärmor. Var födelsedagsfika för sambon här i helgen och då visade sambon bilderna från rul för henne. Varpå hon sedan la ner de i sin väska. Sambon förklarade då att det var våra bilder och att han bara ville visa dom - hon plocka upp och gav tillbaka med kommentaren "trodde jag fick dom". Jaja, sånt som kan hända tänkte jag då sambon berättade det på kvällen. Men så idag när jag skulle plocka fram och titta på bilderna så är en borta. Kan ge mig fan på att den är kvar i hennes väska. Blir så förbannad! Den bästa bilden dessutom.

Hej gravidhormoner. Nä, borde nog sova.
    Hmm okeej. Annars kan jag rekommendera citronvatten vid illamående.. de få ggr som jag blivit illamående så har det hjälpt. Majoriteten ggr. har jag tyvärr varit på jobbet (utan citron i närheten) men ofta har jag blivit "förvarnad" med sura uppstötningar, och som sedan övergått i illamående, men snabb som jag är tar jag en gaviscon och så stillar det allt, fast ibland är man väl lite seg av sig och får upp både det ena och det andra innan tabletten börjat verka. Men slipper iaf. stå och räva. Tabletten i sig är vidrig - men hjälpsam!Flört

Appropå din svärmor... seriöst? Hur kan man göra så? Varför inte bara be om ett kort, så kanske ni kunde fixa ett eller så...? Jag skulle ha blivit rosenrasande!
    (vi har scanner på vår skrivare, så vi har sagt att ingen kommer få originalbild - förutom vi)

Hoppas det löser sig! <3
  • J L

Mamsens, jag har en liten fråga... *lost som jag är*
    Jag ska ju på RUL på måndag... men har tappat bort min info-broschyr (inte så smart kanske?)
    Men min fråga är: Är det på måndag som jag har chansen att få bilder på "Bebbs"???

• J L
    anette85 skrev 2011-05-11 11:48:27 följande:
    Jo det är då. De tar bilder under undersökningen som ni sen får kolla igenom för att välja ut vilka ni vill köpa.
    Oookej! Tungan uteJösses, jag är superpirrig och nervös... redan nu! hahaha
    Kan ju bara tänka mig hur det kommer att vara på måndag... jösses!
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011